Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Yleistä keskustelua Kymco Super 9

Aloittaja Rapinap, 29.09.12 - klo:12:32

« edellinen - seuraava »

Rapinap

Nyt ajattelin avata tämmöisen aiheen super yseistä, koska monilla voi olla kysyttävää siitä ja minullakin on.

multa valuu kymco super 9 ilmanputsarista bensaa poijes, mutta mulle on sanottu että johtuu liian isosta suuttimesta (?) sitten laitoin bensan saantii pienemmälle ettei suutin tukehdu ja loputhan bensat tai öljyt sitten menee johokki suodattimee tai ylivuotoletkuun, eli onko teillä samoja juttuja?

Ja ja mitä peräöljyä suosittelisitte kymco super ysiin?

pena

minä laitoin perään teboil hypoid 80w-90 api gl-5, 1,2dl,nyt en ole vaihtanut 4 vuoteen tosin kilometrejäkään ei ole tullut 8000 enempää.tulee mullakin jotain ilmansuodatinkoteloon,mutta olen antanut olla kun ei kulkua haittaa jos vinkkejä tulee otan myös mielellään vastaan.

ramba

Lainaus käyttäjältä: Rapinap - 29.09.12 - klo:12:32
multa valuu kymco super 9 ilmanputsarista bensaa poijes

Valuu vai ruiskii?

Jos ruiskii niin läpät raottaa, jos taas valuu niin koho&neulaventtiili jumittaa.
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.

Rapinap

Valuu, no tarkistampas asian.

Laitoin akun lataukseen tuollaisella 10e maksavalla MP-akulla, niin siinä näkyy lataus ja siinä on vihreä valo. Eli tarkoittaa varmaan, että lataus käynnissä? Minne tulee vihreällä näkyvä ledvalo, kun lataus on valmis kun ohjeessa sanottiin.

konenikkari

#4
"Laitoin akun lataukseen tuollaisella 10e maksavalla MP-akulla"
?!?
Anna olla laturin kiinni 2vrk eli 48h.
Jos lähes heti laturin kytkettyäsi vajaaseen akkuun, tulee vihreä valo on akku tai laturi rikki.
Toimiiko starttimoottori.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

viisnelonen

Lainaus käyttäjältä: Rapinap - 30.09.12 - klo:15:33
Valuu, no tarkistampas asian.

Laitoin akun lataukseen tuollaisella 10e maksavalla MP-akulla, niin siinä näkyy lataus ja siinä on vihreä valo. Eli tarkoittaa varmaan, että lataus käynnissä? Minne tulee vihreällä näkyvä ledvalo, kun lataus on valmis kun ohjeessa sanottiin.

Tuo mun , Lidlistä ostettu, MP-laturi on semmonen että se vihreä palaa ladatessa ja himmenee sitä mukaa kun akku varautuu. Hyväkuntoinen akku kun tulee täyteen niin led näyttää sammuneelta..
taisin lukea rivien välitkin..

Burgman650 ja Satelis 250

pena

minulla lidlin akkulaturilla kestää 5-6t niin akku on täys.

Rapinap

Kiitos vastauksista, startti aamulla kuulosti ihan loppuneelta niin ajattelin pistää lataukseen.

Pidän sitä vielä 1-3t ja koitan sitten laittaa skobaan ja käynnistää. Näkee sitten onko laturi rikki, koska startillä lähti viel eilen käyntiin, mutta huonosti.

Rapinap

Nyt sain kymcoon laitettua akun ja yritin startata mut kyl starttaa mut ei lähe päälle ja ku ei lähe polkimestakaan kun mörähtää vaan.
Bensaa on. Tiedättekö mikä voisi auttaa?

pena

toivottavasti on 98e5 bensaa,minulla ei edes käynnistynyt 95e10 bensalla,tai tulppa kastunut.katso myös tuleeko bensa kaasarille asti jos ei, imaise alipaineletkusta.

Rapinap

Äsken kävin koittamassa laittaa käyntiin, kone lähti käyntiin mutta sammui heti.


On 98e5 bensaa, katson huomenna onko tulppa kastunut ja laitan isommat rullat (nyt 4.7g) :D

pena

alkuperäiset taitaa olla 8,5g minulla on nyt 7,5grammaset.

Rapinap

Hei, missä kymco super 9 tulppa sijaitsee? Ennen en ole joutunut katsomaan sitä, koska ei ole kauan ollut minulla. Veikkaan, että penkin tai sen pikkuboxin alla, missä sijaitsee akkukin?

pekpel

Joko pytyn päällä tai sivussa, yleensä löytyy kun nyppäsee satulaboksin irti..
Noista kymcoista mitään minä tiedä muuta kuin penan perässä ei bella meinaa pysyä..
En ole oikeassa, mutta en väärässäkään..

pena

istuin pois on neljällä ruuvilla ja kahdella mutterilla kiinni,parempi tila työskennellä kuin akkukotelon kautta,osoitteessa kymco-super-9-50-en on service manual josta löytyy kaikki mitä tarvitsee kuvien kanssa.