Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Piaggio nrg 2012 polttoaine ongelma

Aloittaja Mikael1, 31.01.23 - klo:19:08

« edellinen - seuraava »

konenikkari

Ratkesiko polttoaineongelma?
pistitkö reikälevyn paikoilleen kaasuttimeen?
Liian kevyet rullat voi vaikuttaa liikkeelle lähtöön
pistä alkuperäisen painoiset.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Mikael1

Piti laittaa reikälevy tilaukseen kun ei ollut sitä kun tämän ostin. Taytyy vielä tarkistaa variaattorin puoli, uuden remmin vaihdoin. Ei ratkennut vielä. Eilen sain käyntiin mutta nyt kun koitin niin ei taaskaan nosta bensaa.

Mikael1

Nyt laitettu, raskaammat rullat variin mutta ei vaikutusta.

konenikkari

Myös liian jäykät kytkin ja vastapainejousi
vaikuttaa liikkeellelähtö kierroksiin.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Mikael1

Lainaus käyttäjältä: konenikkari - 11.02.23 - klo:07:59Myös liian jäykät kytkin ja vastapainejousi
vaikuttaa liikkeellelähtö kierroksiin.

Itse en ymmärrä nuosta jousista mitään. Mustat jouset sielä on.

konenikkari

Jos laite on muilta osiltaan vakio
alkuperäiset toimii parhaiten normaaliajossa.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Mikael1

Lainaus käyttäjältä: konenikkari - 11.02.23 - klo:10:55Jos laite on muilta osiltaan vakio
alkuperäiset toimii parhaiten normaaliajossa.

Mopo alkuperäinen mielestäni. Noista jousista en tiedä. En tiedä mitä tein mutta nyt pumppaa bensaa kaasuttimeen. Sen kaasuttimen reikälevyn laitoin. Nyt vain ongelma kun ei liiku.

Coastside

Onko rengaspaineet oikeat. Puolityhjät renkaat on hirmuinen jarru.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Mikael1

Lainaus käyttäjältä: Coastside - 11.02.23 - klo:23:27Onko rengaspaineet oikeat. Puolityhjät renkaat on hirmuinen jarru.
Kyllä mä niihin kolme kiloo ilmaa laitoin.

Coastside

Jos nyt on historialtaan tuntematon mopo niin se voi olla sylinteri-mäntä juttu? Puristusten mittauksen jälkeen voi vain avata ja katso kunto.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Mikael1

Lainaus käyttäjältä: Coastside - 12.02.23 - klo:15:14Jos nyt on historialtaan tuntematon mopo niin se voi olla sylinteri-mäntä juttu? Puristusten mittauksen jälkeen voi vain avata ja katso kunto.
Sylinteri ja mäntä vaihdettu.

PappaSkootteri

Lainaus käyttäjältä: Mikael1 - 12.02.23 - klo:19:37
Lainaus käyttäjältä: Coastside - 12.02.23 - klo:15:14Jos nyt on historialtaan tuntematon mopo niin se voi olla sylinteri-mäntä juttu? Puristusten mittauksen jälkeen voi vain avata ja katso kunto.
Sylinteri ja mäntä vaihdettu.
Viestejä kun lukee niin outoa että olennaista tietoa koko ajan tippuu "tipoittain"  :o tässäkin olisi voinut kertoa kuka vaihtanut ja koska jne jne
Dacia Duster 4WD 1,5D
Harley-Davidson Dyna
Vespa LX 50 2T
Vespa PX 150
Vespa Sprint
Piaggio Fly 50 4T
Peugeot Elystar 50 2T

Mikael1

Lainaus käyttäjältä: PappaSkootteri - 12.02.23 - klo:19:59
Lainaus käyttäjältä: Mikael1 - 12.02.23 - klo:19:37
Lainaus käyttäjältä: Coastside - 12.02.23 - klo:15:14Jos nyt on historialtaan tuntematon mopo niin se voi olla sylinteri-mäntä juttu? Puristusten mittauksen jälkeen voi vain avata ja katso kunto.
Sylinteri ja mäntä vaihdettu.
Viestejä kun lukee niin outoa että olennaista tietoa koko ajan tippuu "tipoittain"  :o tässäkin olisi voinut kertoa kuka vaihtanut ja koska jne jne
Itse olen vaihtanut syliterisarjan. Ei kai näitä mihinkään huoltoon tarvitte viedä, loppu pelein yksinkertaista tekniikkaa kun perehtyy.

Mikael1

Aivan ensimmäisessä viestissä lukee mitä olen vaihtanut.