Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Gallup: Mitä olet joutunut korjaamaan tien päällä?

Aloittaja tommi, 21.03.10 - klo:09:21

« edellinen - seuraava »

Coastside

#61
Lainaus käyttäjältä: Kone - 19.03.13 - klo:15:52
Lainaus käyttäjältä: Coastside - 19.03.13 - klo:15:29
Pidetään kehut pois tästä ketjusta.

Sanoo Baotian(?) man. :)
Ei kun valvoja joka haluaa pitää jotain loogisuutta ketjuissa. "Missäs se nyt se minun pösö/piaggio-itsekehuni taas olikaa?" ei tule ensimmäisenä mieleen maantieremppaketjusta.  :(
Sitä paitsi baotian jätti tielle hyvin yleismopomaisesta syystä eli rengasrikon vuoksi. Tilastollisesti ole laatumopoistien kanssa rinnan.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

tommi

Eipä tuossa mitään jos kehuu omaa peliään, aloituksessahan mainitaan nimenomaan:

Lainaus käyttäjältä: tommi - 21.03.10 - klo:09:21
Ajattelinpa kartoittaa foorumilaisten tekemiä "remppoja" tien päällä. Saa kertoa senkin jos ei ole koskaan joutunut korjailemaan mitään.

Coastside

#63
Ei ole joutunut on voinut johtua siitä ettei vitsi, osaa, tarvitse koska muut tekee sen.

"Multa hajos pösö kesken ajon, en tiedä miksi ja mulla oli känny jolla mä soitin faijalle joka soitti naapurille jolla on kärry ja se tuli kesken työpäivän hakemaan ja me vietiin se yhdelle tutulle joka osaa korjata ja se soitti kaverilleen jolla oli osia ja se osti sen osan ja laitto kiinni ja mä maksan sen kesäduunissa sen toisen tutun firmassa ja naapuri saa viinapullon siitä hakemisesta."

"Mä sain uuden sylkän ja teharin kii (tai siis yks tuttu laitto ja mä järkkään sille treffit) ja mä menin kokeilee, oli pimee ja mull ei ollu valoja ja sato ja se kulki hirveen hyvin ainakii 85 gepsulla jota mä siinä tiirasin kun ajoin risteyksen yli ja osuin valotolppaan ja lensin orapihlaja-aitaan ja siitä nurtsille. Hetken mä kai oli pimeenä ja heräsin ku joku nyki hihasta ja kirosi että hoida romusi pois mun pihalta heti ja tossa on sulle roskapussi ja mä jo raahasin sen mopos kadulle. Tai mä soitan poliisille. Mä sitt keräsi vaikka kättä särki. Mä meni lekuriin ja ne pani kipsiin. Voiks joku kertoo korjaaks joku tollasen???"

Siinä sitten pari "en korjannu mitään"
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

tommi

Nojoo, yksilöitähän nämä aina ovat. Täälläkin lienee muutama kiinalaisen omistaja jolla ei ole ollut mitään vikaa mopossaan, bensaa ja öljyä vaan ostaneet. Viripelit ovat asia erikseen, nehän hajoavat useinkin. Myöskin Piaggiot ja Pösöt..

Kone

Näkyy ahistavan ::)

Ei tarvii viritellä. Totuus, kun on, että ne kiinanvehkeet on kiinareita. Mielummin ajelen semmosilla vehkeellä, ettei tarvii joka 50km välein olla kädet paskassa ja öljyssä. Kokemusta on siitäkin. Riittävästi.

Suzukilla jäätiin kerran- kun nyt muistelen- tienviereen tunniksi about. Meinattiin jäätyä siinä samalla. Ei ollu kännyköitä siihen aikaan, mutta määränpäähän päästiin, myöhässä, mut kuitenkin.

P.a.s.i

Kiinanskodesta ei oo tarttenut tienpäällä rempata mitään.
Oikeen kun muistin sopukoita kaivelee niin joskus viime vuosituhannella oon kerran joutunut
C-kadetista kärkien välistä hiaseen santapaperilla ja taas alkoi kipuna löytymään  (suurin osa palstalaisista ei varmaan ole edes näneet kärkisytytteistä sytytysjärjestelmää)

Juissi

Ei kyllä ainakaan itsellä oo yhtään ikävä pyörijöitä tai kärkiä.  ::)
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten, että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.

pekpel

Lainaus käyttäjältä: P.a.s.i - 24.03.13 - klo:22:06
Kiinanskodesta ei oo tarttenut tienpäällä rempata mitään.
Oikeen kun muistin sopukoita kaivelee niin joskus viime vuosituhannella oon kerran joutunut
C-kadetista kärkien välistä hiaseen santapaperilla ja taas alkoi kipuna löytymään  (suurin osa palstalaisista ei varmaan ole edes näneet kärkisytytteistä sytytysjärjestelmää)
Tollasta duunattiin jossain päin italiaa, roomasta jotain sata kilsaa via aureliaa jonnekkinpäin..
vuosikin oli 1992, eipä ole sen jälkeen kärkien kans tarvinnu tapella muuten kuin wanhemmissa laitteissa alkaen partasen karvastamasta peltivespasta joka on puoliksi nykyaikaistettu,,
Nykyään järjetön sytytys ja alipane bentsiinipummpa.. Mjoo... ja silti se peli vaan pörisee kivasti..
En ole oikeassa, mutta en väärässäkään..

lirva

Helixistä irtosi etuvarin kiinnitys mutteri, silloin tultiin hinurilla 20km kotiin ja kotipihassa ruuvailin kiinni takaisin.

Toisen kerran kaasarin imukaula repesi, minkä olin vaihtanut alkuperäisen tilalle, kone sammahti kun pysähtyi.
Alkuperäinen oli onneksi matkassa, eikä vaihtoon mennyt kuin 5 minsaa. Tuon jälkeen en enää ostellut kiina palikkaa.

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 2


tommi

Jeesusteippi kulkee aina mukana, sillä on paikkailtu repeytynyt imukaula pariinkiin otteeseen tien päällä..

Skodesetä

Oma moka. Meni CDI:n johto penkin ja rungon välistä, jolloin hieraantui auki ja maadoittui. Ihmettelin tovin, kun sammui aina, kun hyppäsin penkin päälle. Teippiä oli onneksi mukana.
Myös pari "Walk of Shamea" on joutunut tekemään, kun ei ollut työkaluja matkassa. Variin ja kaasuttimeen olisi pitänyt päästä käsiksi. 
Vauvanaskelin on päästy liikkeelle.