Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Myydään Peugeot speefight3lc

Aloittaja Eki, 21.04.23 - klo:08:04

« edellinen - seuraava »

Eki

Ei myynnissä enää!
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.

konenikkari

Eikös tuo ole väärä linkki
minä en ole myymässä skotuani.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Eki

Lainaus käyttäjältä: konenikkari - 21.04.23 - klo:09:23Eikös tuo ole väärä linkki
minä en ole myymässä skotuani.

Kyllä siinä linkissä oli oma peugeot, mutta poistin sen, EI RAASKI MYYDÄ KUITENKAAN!!!
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.

konenikkari

Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

mopotinx3

Tämä on on enne. Kohta on varmaan jokin Rieju Tango 2-t ketjuvetoinen hankittu. Loppuisi ainakin se variaattorin rassaaminen.  Melkein kaikissa enduromopoissa on kauhea penkki, mutta tuo näyttää ainakin kuvissa paremmin istuttavalta. Jos 80-luvulla jokin valmistaja olisi yrittänyt myydä mopoa, jossa Derbi tai AM6 mopon kivikova penkki, ei varmasti olisi mennyt kaupaksi. Kyllä Eki ansaitsisi vihdoin mopon, joka toimii luotettavasti. Sellainen retro Mash 4-t mopo olisi myös penkin puolesta pitkän matkan reissaajan mopo.
Aprilia Sportcity One 50 4t

joni_k

Fiksu mopo on monkey type moottorilla varustettu mopo. Moottori on helppo korjata ja tarvittaessa uuden koneen saa 300e ja vaihto onnistuu tunneissa. Pitkään matkaan 72cc pannu, öljynjäähdytin ja huohotin kuntoon eli imuvenasäätökuppiin reikä ja putki. Vääntöä tuolla löytyy sen verran että välitykset harvaksi ettei moottori matka ajossa huuda. Moottoriöljyksi motulin esteripohjaista öljyä. Tuommoinen paketti oli itellä muinoin kiina mankissa ja kilometriä 70km päivässä. Kesti loistavasti.

Eki

Lainaus käyttäjältä: mopotinx3 - 21.04.23 - klo:10:27Tämä on on enne. Kohta on varmaan jokin Rieju Tango 2-t ketjuvetoinen hankittu. Loppuisi ainakin se variaattorin rassaaminen.  Melkein kaikissa enduromopoissa on kauhea penkki, mutta tuo näyttää ainakin kuvissa paremmin istuttavalta. Jos 80-luvulla jokin valmistaja olisi yrittänyt myydä mopoa, jossa Derbi tai AM6 mopon kivikova penkki, ei varmasti olisi mennyt kaupaksi. Kyllä Eki ansaitsisi vihdoin mopon, joka toimii luotettavasti. Sellainen retro Mash 4-t mopo olisi myös penkin puolesta pitkän matkan reissaajan mopo.
Ei ole ainakaan itsellä, toki niissä ja vastaavissa olisi mm sylkkärempat ja muutkin helppoja kun ei ole juuri katteita edessä. Nyt pösö pelaa loistavasti ja toivottavasti pitkään, ilman isompia remppoja.
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.

konenikkari

 "Nyt pösö pelaa loistavasti ja toivottavasti pitkään, ilman isompia remppoja."
Todella hienoa ja onnea kesän reissuille.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)