Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

mikä mahtaa olla pytyn vaihdon jälkeen vikana? Kymco Super 8 (4t)

Aloittaja piru93, 13.07.10 - klo:15:58

« edellinen - seuraava »

piru93

Omistan kymco super 8 (4t) 50cc tai no nykyää 63cc ku vaihdoin pytyn mut kuitenkin

ennen pytyn vaihtoa mopo meni noin 62km/h viriholkin ja ohitetun rajottimen ansiosta... kun ruvettiin sitten vaihtamaan pyttyä ja katsottiin kaikki ajoitukset kohalleen vaihdon jälkeen ja näin käy ihan hyvin mutta tehot on vähentyny puoleen eli kulkee juuri ja juuri 45 ja kestää siihenkin kiihtyä noin 20sekkaa...  :-\ voisitteko sanoa mikä mahtaisi olla vikana ??? kiitos ja kumarrus jo etukäteen :)


FrozenCorpse

Suodatin tai kaasari tukossa?
Ei koskaan pitäis mennä viritteleen, se tietää lähes poikkeuksetta ongelmia.
"Frozen. Sä olet kyllä pessimistisin foorumilainen.  :o "

Timo

Onko virijavaran pytty?

piru93

Lainaus käyttäjältä: Timo - 13.07.10 - klo:16:27
Onko virijavaran pytty?


onhan se
tilasin sieltä ensin vakiopytyn jotain pari vuotta sitten kun leikkasi kiinni ja se pelitti ihan hyvin ja nyt sen 63cc.n

Timo

tukitko pultilla sylinterissä olevan reiän?

piru93

Lainaus käyttäjältä: Timo - 13.07.10 - klo:16:29
tukitko pultilla sylinterissä olevan reiän?
jeps. koska se päästi öljut pihalle startatessa ja ohjeessakin sanottiin että se täytyy tukkia vai onko se vain siksi aikaa kun pytty on uusi??'

Timo

ei ei ei.annat olla sen.muuten öljyt ja puristukset tulevat pihalle.

kannattaa katsoa tosiaan kaasari,onko imu vuotoja.heität vaikka lenkin,raotat muoveja alla,näät on kansi/sylkkä vuotanu.imukaula tiivis?

piru93

#7
imukaula on tiivis ja ei ole vuotanut mistään:S

kun se ei nyt ota edes läheskään niin paljoa kierroksia kun ennen pytyn vaihtoa:S

Coastside

Ei se pytystä johdu. Tilavuusmuutoskin on niin pieni. Imu tai pakopuolen hämmigiltä tuntuu.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

JaakkoFagerlund

Riittääkö kaasarissa tarpeeksi jerkkua antamaan tarpeeksi löpöä koneelle ja onko seossuhteet varmasti oikein? Seokset kun on keturallaan niin tehot häviää aika helposti täysin.
Älä aja kuin taksikuskit - noudata liikennesääntöjä

Samppa

Joku falskaa jostakin (kansi, kannentiiviste), tai venttiilipuolen ongelmaa..
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

piru93

Lainaus käyttäjältä: JaakkoFagerlund - 14.07.10 - klo:00:15
Riittääkö kaasarissa tarpeeksi jerkkua antamaan tarpeeksi löpöä koneelle ja onko seossuhteet varmasti oikein? Seokset kun on keturallaan niin tehot häviää aika helposti täysin.
kuinka paljon isomman suuttimen mun kannattais ostaa kun nyt on vakiosuutin paikallaan ja miten ne seokset saa tarkistettua että onko oikeat? kyllä saatan kysyä tyhmiä :D

JaakkoFagerlund

Lainaus käyttäjältä: piru93 - 14.07.10 - klo:16:31
Lainaus käyttäjältä: JaakkoFagerlund - 14.07.10 - klo:00:15
Riittääkö kaasarissa tarpeeksi jerkkua antamaan tarpeeksi löpöä koneelle ja onko seossuhteet varmasti oikein? Seokset kun on keturallaan niin tehot häviää aika helposti täysin.
kuinka paljon isomman suuttimen mun kannattais ostaa kun nyt on vakiosuutin paikallaan ja miten ne seokset saa tarkistettua että onko oikeat? kyllä saatan kysyä tyhmiä :D
Ei hajuakaan mikä sulla on vakiosuuttimen koko ja se "oikea" löytyy vain kokeilemalla käytännössä. Suureksi osaksi koneen ilmansaanti määrää sen, kuinka ison sinne voi laittaa. Seoksen tarkistus onnistuu tulpan väriä ihmettelemällä. Nokinen/musta tulppa on liian rikas seos, valkoinen/kirkas on liian laiha, kahvipavun ruskea tulppa olis sellanen täydellinen. Eli säädä kone haluamaasi asetuksiin, vedä parin kilometrin testilenkki lämpöisellä koneella ja tarkista tulppa :)
Älä aja kuin taksikuskit - noudata liikennesääntöjä

piru93

Lainaus käyttäjältä: JaakkoFagerlund - 14.07.10 - klo:18:41
Lainaus käyttäjältä: piru93 - 14.07.10 - klo:16:31
Lainaus käyttäjältä: JaakkoFagerlund - 14.07.10 - klo:00:15
Riittääkö kaasarissa tarpeeksi jerkkua antamaan tarpeeksi löpöä koneelle ja onko seossuhteet varmasti oikein? Seokset kun on keturallaan niin tehot häviää aika helposti täysin.
kuinka paljon isomman suuttimen mun kannattais ostaa kun nyt on vakiosuutin paikallaan ja miten ne seokset saa tarkistettua että onko oikeat? kyllä saatan kysyä tyhmiä :D
Ei hajuakaan mikä sulla on vakiosuuttimen koko ja se "oikea" löytyy vain kokeilemalla käytännössä. Suureksi osaksi koneen ilmansaanti määrää sen, kuinka ison sinne voi laittaa. Seoksen tarkistus onnistuu tulpan väriä ihmettelemällä. Nokinen/musta tulppa on liian rikas seos, valkoinen/kirkas on liian laiha, kahvipavun ruskea tulppa olis sellanen täydellinen. Eli säädä kone haluamaasi asetuksiin, vedä parin kilometrin testilenkki lämpöisellä koneella ja tarkista tulppa :)
tämä selvä:) no taytyypi kokeilla jos saisin sen vaikka vahingos pelittämään... (epätodennäköistä mutta mahdoillista:))