Merkkikohtainen moposkootterikeskustelu > Muut merkit ja Kiinalaiset merkit

Yleistä keskustelua Kiinan ihmeistä (ei teknisten ongelmien arvuuttelua).

(1/133) > >>

Baotian:
Laitetaan tänne vaikka kaikenlaista mieleentulevaa kiinalaisten skoottereiden tiimoilta. ;D

sale111:
Moiks! kesäkuun neljäs päivä tämä ukko päätti ostaa kiinan ihmeen...vaikka ns "viisaat varoittelivat" ;D mut mua on ollut aina hankala  johdatella...päätökseni teen itse..!

lähellä oli myynnissä aikamontakin kiinan ihmettä...mutta katselin noita halvimpia kuitenkin.. jäljelle jäi 2.. sanremo 10 tuuman renkailla tai sit tuo yinkkari mtx-5(mitä soliferinakin myydään)12 tuuman renkailla!! lopen päädyin kuintenkin tuohon yinkkariin..oli isompi mutta oli myös kalliimpi...799e ja kaupan päälle takaboxi ja mieluinen kypärä!

nyt kilometrejä takana 1500km!!! ongelmia ei ole ollut ja tyytyväinen olen ollut!!
 huollot olen tehnyt säännöllisesti itse.. ja tuohan kulkeekin ihan kiitettävästi  :o
 kulutus lukemat ovat olleet 2.1-2.4l satkulla eli ei paha!! vehje on jämäkkä ajaa
 ja suhteellisen kookaskin!! ainoana miinuksena voisin sanoa tuon ku olen tuota
 isompaa pää suutinta metsästänyt...niin tuntuu ettei sitä millään löydy...
 "tai eihan se mopon vika ole"  :D kaasuttimet kaikki saman näköisiä....
 mutta eri merkkisiä... ja pääsuuttimen kierteen leveys vaihtelee..
 itselle sopivaa en ole löytänyt...eli jos joku kaipaa uusia pääsuuttimia muihin
 kuin mtx-5 minulta löytyy monen kokoisia uusia ;D

yhteen veto!! voin suositella kiinan ihmeitä!! huollot kun tekee ajallaan niin
 pitkä ystävyys suhde on taattu skoden kanssa ::)

kiinalaiset ei vain ole saanut mainetta päälle... muistakaapa jokin vuosi sitten
 viel... esim skoda...seat... hirveitä pommeja.. ja nyt skodakin jo laatu auto
 ennemmin kiinalainen mopo kuin maineella ratsastavaa amerikkalaiseen
 moottoripyörään joka pörisee kamalasti...ja kun kesä mennyt on...syksy saapuu
 se koneen taas aukaisee..."laulelee" ne vasta pommeja onkin!

mutta toivotaan hyviä mopoilu ilmoja loppukesäks ja syksys!

Kenzy:
Mukavalta tuo meidänkin "Banaani" tuntuu nyt sisäänajon jälkeen. 400km on mittarissa ja jarrut on katsottu läpi, liikkuvat osat rasvottu, öljyt ja venttiilit ihmetelty jne, tuntuu nyt menevän vallan verkkaisesti. Eilen mentiin ylämäkikin 45km/h ylös, kun ennen jarrujen aukomista pääsin n. 35km/h... vähän oli paikat jumissa :) Tänään vielä rasvoin tuon kaasukahvan, jarrukahvat, kaasarin vivuston ja lorautin vähän synteettistä öljyä takajarruvaijerin kuoren sisään. Tuntuu jo ihan moottoriajoneuvolta, eikä lelulta ;)

dealer:
Millähän rasvalla Fuden katkaisimet saisi liikumaan kevyesti ?
Erityisesti vilkkukatkaisimet tuntuvat olevan nahkeita ....

Kenzy:
Jotakin todella juoksevaa öljyä, esimerkiksi aseöljy/ompelukoneöljy voisi käydä tuohon tarkoitukseen hyvin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta