Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kiinanskootterikuskien ikäjakautuma

Aloittaja Baotian, 08.08.07 - klo:23:58

« edellinen - seuraava »

bouttis

44vee ja pappa ollaan jo,et ei muuten kehtais ajella,mutta laitetaan pappamaisuuden piikkiin  ;D

jermu


karkulainen

EX; Solifer xtr50. Nyk. VW Golf IV Variant 1.9TDI
Mikä näyttää helpolta, on hankalaa. Mikä näyttää hankalalta, on mahdotonta.

Rusagoff

Tervehdys,

täältä löytyy toinen 16-vuotias ja Keeway Hurricane (4-t) vm. 06.

erpal

#34
Heippa! Omaan mittariin tulossa pian 55 ja ah, saisipa skodrun jo talvisäilöstä ja pääsisi liikkeelle. Mulla on vuosi sitten hankittu Fude Classic ja viime kesänä tuli vain 1600 km kun oli melkoisesti koviakin vesikelejä. Toivotan kaikille mukavaa kevään ja kesän odotusta!

Pätmän

31 vuotta on ikää kertynyt(vm. 1977). Fude vuosimallia 2005.

Usko55

53 vuotta. Viime keväänä ostin uuden Baotin ja töröttelin 4000 km.  :P Normaalit huollot tehty, ei mitään hajonnut. Remmi vaihdettiin "varmuuden vuoksi", ja että sain sen vanhan remmin penkin alle jotta ei jäis tien päälle.

h4idi

18vuotta ny  ;) onhan tolla tultu ajettuu kohta 10000km  ::)

janite2

Tjaah, ikää on kertyny jo... ööh, ootas... 34vuotta...
Ja vasta tänäkeväänä nyrjähti niin, jotta skootteri on saatava.

Noh, sehän sitte oli pakko ostaa... Onneks löyty todella edullisesti -05 mallinen pöristin...

Ny vaan alkanu katteleen joko piikkistä tai isompaaki... Tää taitaa olla vakava tauti...?

pappaskodeilija

Ikää 35, alla Zoner -08. Edelliset mopot Solifer Suzuki S -88 ja Tunturi -78.

Tuntsa oli noista toistaiseksi nopein. Ennen ajettiin ympäri vuoden, nyt kuivalla +10 asteen ylittymisen jälkeen.

DEPI

Itse olen 48 v. Olen rassannut mopoja , skoottereita 30 vuotta ainakin.
omistan tällä hetkellä pappa Tunturin -61. Titan rockyn, ja baotian Rebelin.
Kyllä kiinalaiset skodet on omaa luokkaa. Positiivisesti. Mukavia ja helppoja rassaa.

pöönä

tota ikää 62 ja eka mopo vuonna 61 sit muutama prätkä ja autoja jostain kumman syystä,
tuli parivuotta sitte polte skode on saatava.(haaveena ollut vespa jäi hintansa takia haaveeksi).
no aloitin kinroadilla,hyvin pelitti viime kesänä hankin kymcon 125 agility fat. 1000km on pörrätty
kunhan ilmat sallii  täyty olla vähintäin +8,että tollee 8)

erpal

Heippa! Olen jo aika vanha käpy, mutta silti "ikinuori". Ajamisessa ei ole ollut ongelmia, kukaan ei ole naureskellut kun on siisti peli ja kuteet. Kaikkia ikäluokkia löytyy ajajista, mutta yllätys oli se, että skodruilla näyttävät ajavan hieman varttuneemmat? Olisiko nuoruuden muistelua ja nostalgiaa? ;D Fude Classic.

Aparts

#43
jos meitsikin jonkun rivin... ikää olis tosiaan tammikuussa tasan 50 ja näitä pienkoneita työkseen näperretty 30 vuotta   :'(

Omia ajopelejä käynyt muutama pappa Tunturi, myös yksi uusi -72 mallinen. Skoottereista pinokkion nrg ja tämä uusin vasta pojalle ostamani Solifer speed ...  Jotakkin suurempia kaksipyöräsiä myös käyny aina välillä, nyt tallissa suskan 1100 gsx-r.     ;D

erpal

Ja itselläni tuli ikää eilen 55v. Nopeasti on mennyt!!! Itselläni Fude Classic 10" ja sillä pärjää täällä Helsingissä. Malli lienee metallinsininen BT49-9d139BMA tai sinne päin. Olen ajellut aika runsaasti. Kuukaudessa noin 2000km.

Kiitos ystävällisestä vastaustauksestasi ja erinomaista kesää Sinulle. Viileältä kyllä tuntuu...

Parhain terveisin

Erik Palm   (erpal)
Kontulankaari 2 F 162
00940  HELSINKI
046 - 654 1257
tom.robert@wippies.fi