Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Keskustelua CPI

Aloittaja Petteri L, 08.04.09 - klo:20:46

« edellinen - seuraava »

yamaha

paljonko pyydät niistä? mc scatterilla ois 40e kpl saisko halvemmalla? ;D

jonik

Takavanteita renkailla löytyy pari kappaletta 12" koossa. Sitten löytyy 10" vanteet etu ja taka ilman renkaita (menee suoraan, jos alkuperäiset vanteet 12"). Nuo kympit mulla oli talvivanteina, mutta myin niistä talvikumit pois. Paljon paremmat oli noi kympin vanteet talvella kuin 12". Johtui vissiin laskeneesta painopisteestä ja sitä myötä paremmasta hallittavuudesta.

12" taka punainen huonolla kesäkumilla 20â,¬
12" taka musta ok pintaisella Mitrocin talvikumilla (puolet nastoista lähtenyt, koska yksi "järkevä" henkilö ajeli tuolla koko kesän...) 30â,¬
10" pelkät vanteet etu & taka 40â,¬
CPI Oliver -04 "Only for competition use"
CPI Formula Racing -07 @ 103km/h (rikotaan kun keretään)
Fiat Punto -01

ssamu--

Vika löytyi kun avasin vaihteiston, takapyörään kytketty akseli oli poikki kannasta. Eikun hitsiä etsimään.

yamaha

saatko hitsattu sen kuinka suoraan?aattelin ettei sitten vemputa!

hyvaja

Todennäköisesti halvin ja viisain ratkaisu olisi vaihtaa uusi akseli.

Samppa

Lainaus käyttäjältä: hyvaja - 28.07.10 - klo:07:07
Todennäköisesti halvin ja viisain ratkaisu olisi vaihtaa uusi akseli.
Jep. Itse hitsaamalla ei tule kestämään tai hajottaa pidemmän päälle jotakin muuta.
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

ssamu--

Akseli on nyt hitsattu ja pistin merkille että edellisen omistajan aikana akselille oli tehty sama käsittely. Akselin sisällä meni "tappi" jonka ympärillä itse akseli pyöri, joten hitsattaessa akseli oli väkisinkin suorassa. Vaihteisto on kasattu ja skootteri näyttää toimivan normaalisti.

jonik

Löyty multa vielä yks 12" etuvanne hyvällä kesäkumilla ja jarrulevyllä 40â,¬.
CPI Oliver -04 "Only for competition use"
CPI Formula Racing -07 @ 103km/h (rikotaan kun keretään)
Fiat Punto -01

yamaha

kannataako 15tkm ajettua vielä porauttaa taikka vaihtaa sylinteriä?hieman on puhti pois mutta käy ja lähtee hyvin käymään?

JaakkoFagerlund

Lainaus käyttäjältä: yamaha - 30.07.10 - klo:16:15
kannataako 15tkm ajettua vielä porauttaa taikka vaihtaa sylinteriä?hieman on puhti pois mutta käy ja lähtee hyvin käymään?
No miksei sitä voisi, jos siinä on varaa porata :) Mä tosin lähtisin liikkeelle siitä, että avaisi variaattorin päreiksi ja paineilmalla puhaltaisi kaikki sonnat pois sieltä, etenkin rullakupista. Auttaa kummasti tukkoisuuteen :)
Älä aja kuin taksikuskit - noudata liikennesääntöjä

0kk

6483,2km ja cpin ostin ite 2 kk sitte.. enkä oo ajanu ku alle 200 kilsaa hiekka tiellä. oisin enemmän ajanu. mut illalla ajoin ja toimi ihan hyvin aamulla lähin polkemaan sootteria käyntiin ei lähteny. mikähän mahtais olla vikana vuosi mallia 06 ja bensahana uusittu se ei toiminu ku imi alipaine letkua ei tullu.. uusin hanan ni se toimii ku imee ni tulee bensaletkusta normaalisti bensaa..
Cpi Oliver -06