Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kymco super8 starttaa itekseen.

Aloittaja meijussi@gmail.com, 21.04.23 - klo:19:27

« edellinen - seuraava »

meijussi@gmail.com

 :'( Olin ladannut akun täyteen ja starttasin käyntiin. Käytin jonkun aikaa ja sammutin. Heti alkoi starttaamaan itekseen, vaikka oli avain nollilla. Ei sammunut ennenkuin otin akun kengän irti. Heti starttaa, kun laittaa kengän kiinni. Kiitos taas vihjeistä. Heikosti alkoi ajokausi.

konenikkari

Todennäköisesti itse starttirele jumittaa
Nyppää rele irti kokeeksi.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

meijussi@gmail.com

Vaihdoin viime kesänä starttireleen. Sitten pelitti. Nyt taas sama vika. Kannattaako vaihtaa erimerkkiseen releeseen.

Kari69

Oliko viime kesänä sama vika ?

meijussi@gmail.com

Sama vika. Nyt ohitin starttinappulan, ja laitoin ihan erillisen starttinapin. Ei auttanut, ajaessa alkaa starttaamaan.

Coastside

Se menee oikariin, luultavasti starttireleessä.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Kari69

Lainaus käyttäjältä: meijussi@gmail.com - 19.07.23 - klo:20:33Sama vika. Nyt ohitin starttinappulan, ja laitoin ihan erillisen starttinapin. Ei auttanut, ajaessa alkaa starttaamaan.
Jos vika olisi starttinapissa eli se olisi ikään kuin painettuna, niin ei kone siltikään starttaisi. Pitää painaa myös jompaa kumpaa jarrukahvaa.

On kaksi mahdollisuutta. Vika on starttireleessä tai ei ole starttireleessä. Toinen mahdollinen vikamahdollisuus on se, että akulta starttireleelle menevä kaapeli ja starttireleeltä starttimoottorille menevä kaapeli ovat oikosulussa. Kun ne ovat oikosulussa, starttimoottori käy. Niinhän se starttaus juuri toimiikin. Normaalitilanteessa  starttirele pistää ne oikosulkuun.