Täytyypä kokeilla jossain vaiheessa noita kevyempiä rullia.
Kävin vielä testailemassa (kova tuuli haittasi melkosesti) ja kiihtyvyys 0-45 on mahdollisesti jopa hitaanpaa kuin aikaisemin, mutta siitä eteenpäin vetoa on enemmän ja jos pystyy ajella sellaista +45km/h, niin ylämäet menee selkeästi paremmin ylös. Nyt pysyy myös muun liikenteen mukana kivasti.
Tuntuma yleisesti on sellainen, että vääntöä ei ole yhtä paljon kuin perus eculla. Nyt mennään enemmän kierroksilla ja kone herää kunnolla henkiin vasta +45 nopeuksissa. Väännön puute tuntuu kiihdytyksessä ja silloin jos ylämäessä nopeus alkaa laskea, laskee se nopeammin kuin perus eculla.
Otettakoon kuitenkin huomioon, että kyseessä on mopo ja kuskilla on painoa yli satku, joten ei mopolla mahottomia

Katsotaan kun tulee sopiva rako niin kokeilen noita kevyempiä rullia. Koska edellisen kerran olen rullien kanssa värkkäillyt vuosia vuosia sitten, onko nykyään myynnnissä jotain näppärää lukituslaitetta etupään variaattorin pultin aukaissua helpottamaan? Edellisen kerran taisin käyttään öljynputsarin avaustyökalua.