Kirjoittaja Aihe: Alkuperäinen pääsuutin x8r  (Luettu 8152 kertaa)

Poissa Pasi02

  • Tulokas
  • *
  • Viestejä: 4
Alkuperäinen pääsuutin x8r
« : 24.10.10 - klo:13:57 »
Elikkä Honda x8r:n pääsuuttimen koko kiinnostaisi. Honda on muuten vakio, paitsi cdi nasta poikkastu. Kaasukahvasta noin puolet toimii hyvin, jonkä jälkeen lievää booamista, eli suutin tod.näköisesti vähän pieni. Jos jollakulla olisi myydä tuohon edulliset vanteet joko 12 tai 13 tuumaiset, nastarenkailla tai ilman niin postia voisi laittaa.

Poissa Samppa

  • Ylläpitäjä
  • *****
  • Viestejä: 5977
  • Piaggio, Vespa, Suzuki
Vs: Alkuperäinen pääsuutin x8r
« Vastaus #1 : 25.10.10 - klo:13:29 »
Pääsuuttimena on ollut joissakin ainakin 78. Ei se koko kuitenkaan välttämättä kaikissa sama ole, vaan riippuu mm. luovutushuoltofirman tekemisistä. Oikea koko löytyy vain avaamalla kaasutin.
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

Poissa Pasi02

  • Tulokas
  • *
  • Viestejä: 4
Vs: Alkuperäinen pääsuutin x8r
« Vastaus #2 : 25.10.10 - klo:16:43 »
Kiitos vastauksesta, mutta onkohan joku todennut mikä olisi parhaimman kokoinen suutin kyseiseen keksintöön. Kaasarina siis Dellorto phva 12mm.

EDIT: 78 oli.
« Viimeksi muokattu: 26.10.10 - klo:11:31 kirjoittanut Samppa »

Poissa Samppa

  • Ylläpitäjä
  • *****
  • Viestejä: 5977
  • Piaggio, Vespa, Suzuki
Vs: Alkuperäinen pääsuutin x8r
« Vastaus #3 : 26.10.10 - klo:11:30 »
Kiitos vastauksesta, mutta onkohan joku todennut mikä olisi parhaimman kokoinen suutin kyseiseen keksintöön. Kaasarina siis Dellorto phva 12mm.
Riippuu niin paljon muista muutoksista. Jos tulppa on paahdetun kahvin ruskea ja mopo tuntuu muuten pelaavan hyvin, niin suutinkoko on juuri oikea. Jos ajat talvella, voit laittaa noin 10 prosenttia isompaa suutinta.
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.