Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Vakuutusmaksu, yhtiöiden vertailua

Aloittaja Tiina89, 27.04.07 - klo:16:15

« edellinen - seuraava »

Renny

Lainaus käyttäjältä: Pätmän - 13.03.10 - klo:19:53
Lainaus käyttäjältä: Renny - 11.03.10 - klo:21:24
116â,¬/vuosi Aktialta Baotianiin, siis liikennevak. Taitaa olla halvimmasta päästä liikennevakuutusten suhteen?

Mulle Aktiasta tuli 170euron liikennevakuutusmaksu  >:(


Niin, Rovaniemi paikkakunta, miespuoliselle ja nelikymppiselle pelkkä liikennevakuutus. Ikä ja paikkakuntako lie vaikuttaa maksun määrään?

Pätmän

Lainaus käyttäjältä: Renny - 13.03.10 - klo:22:25
Niin, Rovaniemi paikkakunta, miespuoliselle ja nelikymppiselle pelkkä liikennevakuutus. Ikä ja paikkakuntako lie vaikuttaa maksun määrään?
Saattaahan ne vaikuttaa. Ite majailen Helsingissä ja ikää mittarissa 32v. Köyhälle mukava sellanen 69 euron korotus maksuun.

kimmol

P-tähti , asuinkunta jkl. vakuutusmaksu vuodeksi 153,49â,¬. ( bonusoikeeton )

erpal

Joo, Aktia nosti kerralla huimasti noin +70 %. Laskua tipahti tännekin 170-175â,¬.

Pyrres

En ole varma mutta mielestäni lasku oli kutakuinkin normaali kun sen sain noin kuukausi sitten. Eli yhtiönä If ja osakaskolla (eli varkaus, ilkivalta, palo ym.) ja mopona -09 CPI ja kuskina 22v mieshenkilö Helsingistä. Hintaa siis viimevuonna oli n.200â,¬, ja mielestäni ainakin oli sama hinta.
Ajovälineet:
VW Kupla -65 rakenteilla vielä pirteämmällä koneella
Solifer SM -77 projektina kuplan rinnalle hiukan rauhallisempi kruiseri
CPI XS250 -10 TL-mönkijä työmatkakulkineena ja leikkikaluna

Samppa

#110
Katsoin, että olin maksanut Vespan (ET2 /50) vakuutusmaksun 1.12.2009. Tuolloin hinta oli Aktiassa vielä 104,50 euroa (liikennevakuutus). On sitten ilmeisesti vuoden vaihteen jälkeen nostanut hintoja. Seuraavan skootterin vakuutusmaksu pitäisi tulla noin 25.3 eli odotetaan ja vaihdetaan yhtiötä..

Edit: Onko jollakin mopovakuutuksia Lähivakuutuksessa, ainakin perusliikennevakuutus oli viimevuonna vielä kohtuu edullinen?
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

pugt200

Derbi Senda Xtremen, vm 2009, liikennevakuutus näyttää maksavan mulle tänä vuonna 175,-. Vakuutus on Pohjolasta ja ns ympärivuotinen. Täyskasko 179,-.

Plom

mulla on lähivakuutuksessa skoden ja auton vakuutukset.

tommi

Täällä vakuutus myös Lähivakuutuksessa ja 128e on liikennevakuutus vuodessa. Jos jotain korotuksia on tulossa niin kait niistä pitäisi ilmoitella asiakkaalle hyvissä ajoin? Ei ainakaan vielä ole tullut mitään postia sen suhteen.


hannu8619

Ei ainakaan kotivakuutuksen osalta mitään ennakkoilmotusta tullut lähivakuutuksesta, uusi isompi lasku vaan
Baotian bt49qt-11

tommi

#115
Aika rajua touhua jos maksua voidaan nostaa 70% tosta vaan ilman mitään etukäteisilmoitusta. Verrataan vaikka sähkö, vesi tai vuokrankorotuksiin niin niistähän pitää ilmoittaa hyvissä ajoin asiakkaalle.

Itse makselin joskus viime syksynä 64e kun on kahdessa erässä maksutapa. Saa nähdä sitten ovatko korottaneet tälle vuodelle, senhän näkee sitten kun lasku tipahtaa seuraavan kerran luukusta.

Plom

Lähivakuutuksessa mulla liikennevakuutus kustantaa tänä vuonna 120 â,¬ , koska haluan maksaa neljässä erässä.

Samppa

Täytyy vaihtaa Lähivakuutukseen mopovakuutukset.
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

pugt200

Ei taida saada Espooseen tuolla hinnalla?

erpal

Lainaus käyttäjältä: pugt200 - 19.03.10 - klo:12:29
Ei taida saada Espooseen tuolla hinnalla?
[
/quote]


Ainakin ennen Helsingissä Lähivakuutus oli yksi KALLEIMMISTA Pohjolan jälkeen.