Kirjoittaja Aihe: Keeway El Flash sähköskootteri  (Luettu 64171 kertaa)

Poissa tapiovuorent

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 629
Vs: Keeway El Flash sähköskootteri
« Vastaus #120 : 26.09.17 - klo:17:21 »
Tarkoitus onkin nyt selvittää ,mikä on maksimi matka. Sen jälkeen on hyvä rajoittaa latauksella ajettavaa matkaa. Jos on vahingossa ajanut liian kauas kotoa , niin tietää kapasiteetin ,ettei jää matkalle. Minulla on tyypillisesti ajettava reissu 10-20 km.Sen jälkeen voin jälleen ladata akut.
Pitemmille reissuille istun 2-tahti Italjet Formulan kyytiin.

Poissa Mauku

  • Tulokas
  • *
  • Viestejä: 6
Vs: Keeway El Flash sähköskootteri
« Vastaus #121 : 09.10.17 - klo:19:28 »
Onko teillä minkälaisia renkaita käytössä? Satuin tänään huomaamaan suomennetussa manuaalissa maininnan 120/70-12 eteen ja 130/70-12 taakse. Enkkuversiossa, rekisterissä ja skodessa kuitenkin 100/60-12 koko. Vähän epäilen että taakse tuon isompaa menisikään leveyden puolesta, edessä ei olis kyllä mitään ongelmaa. Mietin kun olis pitävämmät renkaat ajankohtaiset, ja noita isompia kokoja on paremmin saatavilla,talviseoksillakin.

Poissa Ukkeli

  • Tulokas
  • *
  • Viestejä: 43
Vs: Keeway El Flash sähköskootteri
« Vastaus #122 : 21.02.22 - klo:20:06 »
Onko Keeway El Flash sama kuin Leone Ecopower?
Mulla on Leone Ecopower.
Ritar lyijyakut joutui kierrätykseen ja tilalle on laitettu 2kWh 48V LiFePO4. Paino tippui melkein 50kg.
Voisin laittaa kuvia, jos vaan keksin miten se tehdään.
Edit: kuva
tai
https://aijaa.com/FK5lLq
(kumpi toimii)
Ei mitään ihmeellistä. European batteries Ebattery 30 24s lifepo4-akusta kuoret pois, piirilevyt pois. 16 kennoa omaan muovilaatikkoon.
Eclipsebikes.com-ista 60/150A BMS ja neljän amppeerin laturi.  BMS omaan koteloon. 80A sulake.
Skootterin penkin alla oleva poikkituki piti katkaista ja leventää noin kolme senttiä.
« Viimeksi muokattu: 21.02.22 - klo:20:42 kirjoittanut Ukkeli »