Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kaasari, taikka kaasutin, nyt myös ryyppy

Aloittaja sale111, 08.07.07 - klo:13:23

« edellinen - seuraava »

annssi

Lainaus käyttäjältä: pekpel - 09.11.12 - klo:22:46
Jos vaan mitat natsaa niin mopokin toimii..
Voi olla että seoksia pitää pikkasen säätää, mutta sehän selviää kun laittaa palikat paikalleen ja ajaa..


Olipas taas typoja tuolla mun aiemmissa vieteissä, onneksi ymmärsit mitä tarkoitettiin  8)

Hyviä kilometrrejä sinnepäin

Miten voi seoksia säästää kun tuo ruisku kaasari on mulle ihan uus asia
Ps. Sain hyvin toimiin tolla uuden näkösella kalvolla:)

pekpel

Ajelet muutaman kilsan ja katot miltä tulppa näyttää..
Siitähän se selviää pitääkö kaasaria säätää vai ei..

Tuolla vinkkiä tulpan lukemiseen:
http://www.skootterini.com/perushuolto-ja-kunnossapito/67-mitae-tulpan-vaeri-kertoo.html
En ole oikeassa, mutta en väärässäkään..

annssi

Lainaus käyttäjältä: pekpel - 12.11.12 - klo:19:15
Ajelet muutaman kilsan ja katot miltä tulppa näyttää..
Siitähän se selviää pitääkö kaasaria säätää vai ei..

Tuolla vinkkiä tulpan lukemiseen:
http://www.skootterini.com/perushuolto-ja-kunnossapito/67-mitae-tulpan-vaeri-kertoo.html

tulppaa en kerinny kattoon ku tuo on vähän pimeetä ja skooteri ei ollu kotona kun laitoin ja nyt ajoin sen pari kilsaa tänne ja toimi ihan hyvin ainoo et kävin tankilla niin sen jälkeen ei lähtenyt liikeelleen niin hyvin kuin enne tankille menoo mut sit kun ajo hetken niin kulki taas suhkot normaalisti;) ja kiitoksia näistä tiedoista kun en itse koko kaasaria sit yhtään kun aina ollu vain normi kaasari;)

annssi

nyt tuli sit ongelmia taas ei tuppaa saamaan ainetta tuo pakkasella olisko jotain keinoja jolla sais paremmin ainetta koneeseen et jaksais vääntää ettei kurnaa koko ajan?

pekpel

Talvella tarvii muutaman pykälän isompaa pääsuutinta kuin kesällä..
Katos minkä kokonen sulla nyt on ja vaikka kolme neljä numeroo isompaa tilalle niin taas toimii..
Mulla nelari ja vakio suutin kesällä 82 talvella 88

Ja tankkihan on tietty putsattu ja suodatin joko putsattu tai vaihdettu ?
Ja pikkasen masinoolia voi laittaa bensan sekaan, nelarissa jotain 2- 5 korkillista 3 litraan ja 2 tahtisessa max. 2 korkillista 3 litraan..
En ole oikeassa, mutta en väärässäkään..

annssi

Lainaus käyttäjältä: pekpel - 30.11.12 - klo:16:41
Talvella tarvii muutaman pykälän isompaa pääsuutinta kuin kesällä..
Katos minkä kokonen sulla nyt on ja vaikka kolme neljä numeroo isompaa tilalle niin taas toimii..
Mulla nelari ja vakio suutin kesällä 82 talvella 88

Ja tankkihan on tietty putsattu ja suodatin joko putsattu tai vaihdettu ?
Ja pikkasen masinoolia voi laittaa bensan sekaan, nelarissa jotain 2- 5 korkillista 3 litraan ja 2 tahtisessa max. 2 korkillista 3 litraan..

mulla on kasn nelari ja ruisku kaasari ja vaihoin just vähä erilaiseman luistinkalvon että vaikuttaako sekin asiaan ja olis kiva tietää vähän paremmin tosta ruiskusta kun mulla on ihan vieras toi ruisku kun ennen ollu normaali kaasari

Juissi

Helvetti.

Koittakaa suoltaa edes jotenkin luettavaa tekstiä, silmät valuu verta kun lukee noita postauksia.
En edes mielestäni ole kovin tarkka tekstistä ja harvoin siitä mainitsen, koska itsekin kirjoitan usein väärin, mutta edes pieni oikoluku ei olisi pahitteeksi.

Monesti on vaikea saada selkoa kysymyksestä, oikeasti.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten, että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.

InsOmnia

Lainaus käyttäjältä: annssi - 01.12.12 - klo:13:08
mulla on kasn nelari ja ruisku kaasari ja vaihoin just vähä erilaiseman luistinkalvon että vaikuttaako sekin asiaan ja olis kiva tietää vähän paremmin tosta ruiskusta kun mulla on ihan vieras toi ruisku kun ennen ollu normaali kaasari
Kasn merkkinen neljäkurkkuinen ruiskukaasari jossa erilaisempi luistinkalvo. Mikä sulla Juissi meni ohi ymmärryksen? :o ;D
Tuommoista ei tietysti ole olemassakaan, mutta saahan sitä kysyä? ;D

annssi

nyt aloin tutkiin paremin ongelmaa niin kone saa liikaa bensaa eli mikä olisi helposti että saa toimiin kunnolla

V_T_E_C

Mikä mahtaisi olla skootterissa vikana, kun seosruuvi täytyy kääntää kokonaan kiinni että pysyy käymässä?
-Skootterina toimii keeway matrix 06
"Isi, mikä on evoluutio ?"

"Kuulehan poikani, evoluutio tarkoittaa sitä, että ensin sinä ajat mopolla, sitten kevarilla, sitten 250-kuutioisella, sitten 500-kuutioisella, sitten 1100-kuutioisella."

Coastside

Tuntuu ilmavuodolta, joka laihentaa seosta.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

ramba

Taitaa olla normaalia näissä kiiweissä ja cpi skoottereissa, vakiona niin pieni tk suutin joten talvella pitää olla itselläkin tk seosruuvi aivan kiinni muuten ei käy tyhjäkäyntiä eikä lähde edes hyvin käymään.

Nim.merk. Tänään aamulla -12 ja ekalla käyntiin niinkuin aina ;D
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.

Coastside

Nyt se banskun kone outoja teettää. Kaasuläppä auki lähtee sekä kylmänä että kuumana käymään. Normaalistihan kylmänä läppä kiinni ja kuumana hieman auki. Toimii muuten normaalisi ja kuluttaa vähän.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Titan T2

Hyvä kun tällainenkin foorumi! ...Niin mikä kaasari keeway ry6-ssa on? vm.2012. Kuvasta jo kiittäisin  ::)
Titan T2 50cc

konenikkari

#1109
Noin uudesta en tiedä vanhemmassa oli qianjiang type pz19jb
Pistä gookkelin hauksi "carburetor qianjiang type pz19jb"
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)