Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

4T moottorin huohotusjärjestelmä

Aloittaja Niko, 06.02.12 - klo:15:59

« edellinen - seuraava »

Niko

Tottakai varmistetaan että tulee tiiviiksi. Eikö muuten se alkuperäinen liitos voi alkaa vuotamaan ihan samalla lailla? Ajettiinko nyt takaa sitä että kun ollaan tukkimassa kanavaa jolloin mahdollinen liekki ohjautuu sinne mihin helpoiten pääsee ?

Laitan tiivisteet molemmin puolin laippaa ja se krominen putki painaa nätisti koko paketin yhteen, hyvä tulee!

Eikö tosiaan ole mahdollista että joku muu voisi kantaa vastuun tästä hommasta, jonka itse teen omaan mopooni? ANYBODY?  ???

InsOmnia

Lainaus käyttäjältä: Niko - 09.02.12 - klo:00:35
Eikö tosiaan ole mahdollista että joku muu voisi kantaa vastuun tästä hommasta, jonka itse teen omaan mopooni? ANYBODY?  ???
Not in this lifetime!  ;D
Pääasia että ymmärsit riskit ja ketä syyttävä sormi osoittaa, jos meneekin päin takamusta. ;D 8)

-Zone-

Nyt kun on kauhukuvat mopon palamisesta yms tuotu esille niin muistutetaan että kautta aikojen on esim pakosarjan tiivisteitä vuotanut enempi/vähempi eri näköisissä vermeissä ja ajelinpa itsekin nissanillakin haljenneella pakosarjalla vuoden päivät. Mulla on scodessa myös tulpattu 1mm mutta alumiinipellillä tuo nykyisessä kannessa. Hyvin on kestänyt eikä ole vuotanut.

Coastside

#33
Kuin olisi Walle tullut taas remmiin, noiden varoitusten kaikuessa taajaan. Jokainen toimii joka tapauksessa omalla vastuullaan, jo lain vaatiessa sitä. Mutu-pohjalta huutelu häiritsee vain keskustelua, eikä paranna asioita. Näkemykseen että valmistaja on luonut stabiilin tilan, jonka häirintä tuo ongelmia, on vain kunkin pään oma luomus, jota osoittaa tuotteiden kirjava laatutaso ja sekava malliviidakko.

Kyse on pakoputken ilmastusvesttiilin kanavan tukkimisesta, jossa virtaussuunta on putkeen päin. Sen tukkimisesta seuraa että katalysaattorille ei mene ilmaa ja se toimii heikommin. Kun se ei polta häkää ja nokea niin se voi itse alkaa karstoittua ja lopulta ei toimi lainkaan, jos sitä putkessa yleensä on?

Minulla on ollut kaksi nelaria joissa molemmissa on ilmastussysteemi ollut toiminnassa ja molemmissa on hiilenmusta putken pää. Hiilelle ei tunnu tapahtuvan mitään, joten epäilen katin olemassa-oloa. Pönttö kyllä kuumenee kiitettävästi.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Coastside

http://crew.scooter-freaks.nl/john/PDF.DI-TECH%20ORBITIAL.pdf

Tuolla on noista päästön vähentämislaitteista sekä määräyksistäkin. Erityisesti ruiskukoneiden tekniikasta.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04