Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Aprilia sr 50 factory "KISAOHJELMA"

Aloittaja Peetu, 03.05.16 - klo:22:05

« edellinen - seuraava »

Eki

#45
Lainaus käyttäjältä: Palosella - 15.10.22 - klo:21:55
Lainaus käyttäjältä: Eki - 03.10.22 - klo:13:53kun keillä se on, niin pitelevät kuin kipeetä pi....a, maksu otetaan jokaisesta vikakoodista tai muusta tarkistuksesta?!

Mulla ei sellaista ole, mutta voin kuvitella että jos sellaisen joku myy, se ei ole ihan halpa ostaa. Miksi sen käytöstä sitten ei saisi ottaa rahaa?
Eihän tässä ole kielletty ottamasta rahaa, minä en kuitenkaan kanna tutulle kaverille vikakoodien etsimisestä, toki hän sanoi että minä saan 10 eurolla, kun muilta ottaa 50 euroa. Itse en racejuttuja enää tarvitse, on ilman niitä todella hyvä ja rajoitin rajoittaa sopivalla prikalla trafin moottoripyörä nopeusrajan alle (65kmh). Etsinkin laitetta ihan omaan käyttööni, sillähän voi säätää mm kaasukahvan optimiksi jne, lukea vikakoodit ja poistaa ne. Eläketuloilla haen muutenkin edullistia palveluita kuten mm renkaanvaihtoa, jotku ottavat yhden renkaan vanteellelaitosta esim 20.00 euroa, itse saan tuossa RengasCenter Hyvinkää EV-Pinta Oy:ssa 5:llä eurolla yhden renkaan asennuksen tyhjälle vanteelle ja on lähellä tuo liike.
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.