Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

naraku 70cc

Aloittaja alluu15, 06.08.16 - klo:01:24

« edellinen - seuraava »

alluu15

Onko kellään kokemusta narakun 70cc sylinterisarjasta? Kannattaako hommata tuo vai heti kerralla joku kalliimpi esm. Airsal yms.?

samijkl

Tuon pytyn mukanahan ei tule kantta. Toimiiko tuo vakiokannella? Jos niin pitääkö sitä kantta muokata?

konenikkari

Kyllä 70cc vaatii eri kannen, bisnesideana taitaa olla, kansi myydään erikseen.
Tosin kun sylinteri on kulunut loppuun voi käyttää samaa kantta  ::) :-X
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Make73

Itselläni kyseinen sylinteri. Sanoisin että todellakin vääntöpytty, ei tarvitse kierrätellä 13 tonnissa kierrokset koko ajan. Kannen sanotaan sopivan vakiosta tuohon ylimääräisillä kannentiivisteillä, mutta omasta kokemuksesta puristukset nousevat turhan koviksi. Itse pistin pienen vakiokannella testauksen jälkeen sen oman kannen tilaukseen. Hyvä sylinteri muuten, kannattaa tosin laittaa männäntapin lukitussokat jostain muualta sillä niistä on huonoja kokemuksia ympäri internetiä. Siinäkin mielessä hyvä ettei tuo kierrättely herätä poliiseissa huomiota niin voi välttyä seuraamuksilta.

samijkl

Mä laitoin kans tuon syksyllä kansineen. Nyt on mukava ajella kun jaksaa vetää mäetkin kunnolla.
Vielä jos putken vaihtais, heikosti löytyny vaan jonwayhin käyvää putkea. Pitäis poistaa keskijalka ja varmaan rälläköidä sen kiinnitykset pois. Tai muokata putkea.