Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Tarviiko tiiviste liimaa?

Aloittaja keijopel, 09.03.08 - klo:12:09

« edellinen - seuraava »

keijopel

Sylinterin tiivistesarjan mukana tuli paperitiiviste,pytyn alapäähän.Tarviiko se jotain liimaa?

Partanen

Ei tarvitse. Poistat vaan kunnolla ja huolellisesti sen vanhan tiivisteen, jos on takertunut jompaan kumpaan pintaan kiinni.
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003

Coastside

O-renkaat tarvitsevat joskus liimaa pysäkseen urassaan asennuksen ajan. Tikulla pieniä pisaroita tiivistesilikonia uraan ja rengas päälle.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

karkulainen

Pakoaukon tiviste on hankala laittaa kunnolla, minä laitoin ekalla kertaa hieman sähköteippiä toiselle reunalle jolloin se pysyi hetken paikoillaan. Silloin sain hetken aikaa laittaa putki kunnolla, toisella kerralla laitoin pari tippaa nestemäistä tiivistettä jolloin se tiiviste tarttui kanteen hetkeksi.
EX; Solifer xtr50. Nyk. VW Golf IV Variant 1.9TDI
Mikä näyttää helpolta, on hankalaa. Mikä näyttää hankalalta, on mahdotonta.

jalat

Lainaus käyttäjältä: karkulainen - 08.06.10 - klo:10:34
Pakoaukon tiviste on hankala laittaa kunnolla, minä laitoin ekalla kertaa hieman sähköteippiä toiselle reunalle jolloin se pysyi hetken paikoillaan. Silloin sain hetken aikaa laittaa putki kunnolla, toisella kerralla laitoin pari tippaa nestemäistä tiivistettä jolloin se tiiviste tarttui kanteen hetkeksi.

Itse laitoin pakoputken tiivisteeseen myös pari tippaa kuumakestosilikoonia että sen sai pysymään kannessa sen aikaa kun sujautti pakoputken paikalleen. Toimii. Kuparitahna olisi varmaan ajanut saman asian.
tuumaustauko.blogspot.com
Aprilia Atlantic 500 vm.2002

Coastside

Kiinalaisen bakeliittieriste kurkussa murenee usein ja murut päätyy sylkkään. Silikonikerros sitoo sen ja taitaa kestää bensaakin.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Samppa

Lainaus käyttäjältä: Coastside - 08.06.10 - klo:07:06
O-renkaat tarvitsevat joskus liimaa pysäkseen urassaan asennuksen ajan. Tikulla pieniä pisaroita tiivistesilikonia uraan ja rengas päälle.
Esimerkiksi kampuran stefoihin kuuluu lähes poikkeuksetta laittaa lukite niitä asennettaessa.
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.