Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Piaggio Typhoon

Aloittaja ms, 16.08.07 - klo:13:12

« edellinen - seuraava »

Eki

Vakuutuksista, mikäli omia muita vakuutuksia ei ole, halvin itselle löytyy tai on löytynyt jo parikin vuotta OP vakuutuksesta 217.33€/v kun maksaa sen yhdessä erässä ja useammassa, luokkaa 222,00€, mopovakuutushan menee aina sen mukaan onko mopo rekisteröity yhdelle vaiko kahdelle.
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.

Coastside

Minun veli täytti moponsa kantavuuden ihan itse. Aikuiset yleenä ylittää sen kirkkaasti kakspäällä joten nuorison puuhaa.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

konenikkari

Pakollinen liikennevakuutus maksaa vastapuolen vahingot
ja omat henkilövahingot, kaksi henkeä maksaa enemmän kuin yksi, lihava.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Maisteri33

Hei, vaihdoin vuoden 2004 typhooniin leovince handmade tt putken, minulla on 4.3g rullat varissa. Suutin on taitaa olla 85. Mitä muuta kannattaisi tehtä jotta saisi enemmän tehoa irti. 50cc pytty kiinni.

Maisteri33

Mitenkä sais typhoonin sillee että kulkis sen 55-60 ja kiihtyy oikeesti hyvin. Tämän hetkiset osat: vakio 50cc pytty, 17,5mm kaasari, 4.3g rullat muute vakio vari. leovince handmade tt putki.

mopotinx3

Ilmeisesti mopo kulkee noilla säädöillä ainakin 70km/t. Laitat vain sopivan paksuisen prikan takaisin variaattoriin, nìin vauhti putoaa sopivaksi.
Aprilia Sportcity One 50 4t