Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Aprilia sr 50 factory "KISAOHJELMA"

Aloittaja Peetu, 03.05.16 - klo:22:05

« edellinen - seuraava »

Nobody

Lainaus käyttäjältä: joni_k - 13.06.21 - klo:09:19
puuttuu tiedoista oleellinen tieto myös. onko kaasari vai ruisku skootteri kyseessä?
Fastory on ruisku skootteri. Vai mistä puuttuu tieto :o

Palosella

Lainaus käyttäjältä: joni_k - 13.06.21 - klo:09:19
puuttuu tiedoista oleellinen tieto myös. onko kaasari vai ruisku skootteri kyseessä? kyllä mä 90% varmuudella sanon että sama johto ja gameboy käy, miksi aprillia ois tehny eri ohjelman ditechille ja factorylle. kaasari peleille on sitten myynnissä omia sytytysyksiköitä.

Ditechissä on Morinin valmistama kone, Factoryssa Piaggion kone. Niissä taitaa olla eri ecut, siksi ei kai käy sama ohjelmointisysteemi.

Eki

Lainaus käyttäjältä: Palosella - 14.06.21 - klo:14:21
Lainaus käyttäjältä: joni_k - 13.06.21 - klo:09:19
puuttuu tiedoista oleellinen tieto myös. onko kaasari vai ruisku skootteri kyseessä? kyllä mä 90% varmuudella sanon että sama johto ja gameboy käy, miksi aprillia ois tehny eri ohjelman ditechille ja factorylle. kaasari peleille on sitten myynnissä omia sytytysyksiköitä.

Ditechissä on Morinin valmistama kone, Factoryssa Piaggion kone. Niissä taitaa olla eri ecut, siksi ei kai käy sama ohjelmointisysteemi.
Factoryssa on Piaggion kone ja morinin ilmeisesti tuossa mainitsemassasi?
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.

joni_k

googlella löytyy factory myös kaasarilla jos nyt oikein oon etsiny

Palosella

Lainaus käyttäjältä: joni_k - 14.06.21 - klo:20:22
googlella löytyy factory myös kaasarilla jos nyt oikein oon etsiny

Ne on niitä virheellisellä myyntitekstillä olevia. Factory on aina ruiskukoneella.

Nobody

Pakko oli vielä jatkaa etsintää mutta turhaan. Laajensin etsintä aluetta mutta kukaan ei joko tiedä koko kisaohjelmasta mitään tai eivät pääse käsiksi ecuun. Onkohan missään ulkomailla myytävänä valmiiksi ohjelmoitua ecua. Tätäkin olen tosin etsinyt mutta turhaan.

Jokohan nyt lopettaisin ja toteaisin kisaohjelman urbaanilegendaksi.

A_sentaja

Lainaus käyttäjältä: Nobody - 21.06.21 - klo:09:43
Pakko oli vielä jatkaa etsintää mutta turhaan. Laajensin etsintä aluetta mutta kukaan ei joko tiedä koko kisaohjelmasta mitään tai eivät pääse käsiksi ecuun. Onkohan missään ulkomailla myytävänä valmiiksi ohjelmoitua ecua. Tätäkin olen tosin etsinyt mutta turhaan.

Jokohan nyt lopettaisin ja toteaisin kisaohjelman urbaanilegendaksi.

Aprilian moottoripyöräpuolelle saa noita racing ecuja ihan tilaamalla, mutta skootteripuoli onkin vähän kinkkisempi.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi...

Nobody

Vuosi vierähtänyt. Onko kenellekkään tullut uutta tietoa kisaohjelman saatavuudesta. Saako mistään?

Sepi6

Ei siihen omaan boxiin ainakaan. Kyllä se sillä vakio boxilla kulkee 80-kilosen ukon alla 85kmh (ilman variaattorin rajoitusta) kuinka paljon se sitten pitäsi kulkea ?
****************************************
HD FXSTC -96
Harley Davidson "Rautapää" -78
=====================
EX Piaggio Fly 50 4T, Derbi DRD, Yamaha Jog R, Boatian, Honda Monkey, Aprilia SR50, Derbi Atlantis x2, Tuntsa SuperSport, pappa, Peugeot SV 50.

Coastside

Kumpa tämä olisikin yhteisö joka kävisi taistoon tuimaan etsimään vaikka menneen talven lumia, mutta kun ei ole. Tuo aprilian gameboy systeemi on nyt keräilykamaa ja sen saaneet ei niitä myy. Se oli erikoinen täky jolla houkuteltiin nuoria ostamaan tuo mopomalli joka oli liian hintava ja etu muihin nähden liian pieni. Pari kesää rälläävällä teinillä ei bensan kulutus ole tärkeyksien top 50 listalla. Papat mitkä niitä osti ei viritelleet.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

konenikkari

Totta
"Papat mitkä niitä osti ei viritelleet."
Me papat oltiin vaan kovin tyytyväisiä,
ainoa mopo joka kulkee alle 2litraa satasella ja kulkee "riittävästi"
eli juuri sen mihin ajoominaisuudet riittää.
Missä luokassa on tarkoitus kilpailla.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Eki

Lainaus käyttäjältä: Coastside - 22.08.17 - klo:08:00
Kierrosrajoitin säätää kulumista. Rikkaampi seos ei niin paljoa vaikuta.
Jos asentaa kisaohjeman, poistuu kierrosrajoitin samalla käytöstä.
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.

Eki

#42
Lainaus käyttäjältä: Peetu - 03.05.16 - klo:22:05Vinkkiä mistä saa päivitettyä Factoryn kisaohjelman.

EDIT:

Kisaohjelmaa vailla vieläkin?
Mistäpä mahtaisi löytyä ostettavaksi kyseinen vikakoodinlukija piaggio nrg ruiskuun? Tai kertokaa laitteen nimi millä sitä voi etsiä netistä, olisin ostamassa moisen. Edit: itseasiassa en tarvitse, siten olisi kyllä toisaalta hyvä kun keillä se on, niin pitelevät kuin kipeetä pi....a, maksu otetaan jokaisesta vikakoodista tai muusta tarkistuksesta?!
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.

Nobody

Lainaus käyttäjältä: Sepi6 - 28.04.22 - klo:14:50Ei siihen omaan boxiin ainakaan. Kyllä se sillä vakio boxilla kulkee 80-kilosen ukon alla 85kmh (ilman variaattorin rajoitusta) kuinka paljon se sitten pitäsi kulkea ?

Ai sinä olet noin hentonen. Itsellä painoa reilusti enemmän ja särä kulkee 95km/h. Tätä ei kuitenkaan kysytty vaan sitä mistä saa kisaohjelman. Kiihtyvyyttä ja nopeutta ei koskaan voi olla liikaa.

Palosella

Lainaus käyttäjältä: Eki - 03.10.22 - klo:13:53kun keillä se on, niin pitelevät kuin kipeetä pi....a, maksu otetaan jokaisesta vikakoodista tai muusta tarkistuksesta?!

Mulla ei sellaista ole, mutta voin kuvitella että jos sellaisen joku myy, se ei ole ihan halpa ostaa. Miksi sen käytöstä sitten ei saisi ottaa rahaa?