Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Käytetyn vespan ostaminen

Aloittaja Anneo, 10.05.16 - klo:08:41

« edellinen - seuraava »

tatza

Lainaus käyttäjältä: Jkarha - 15.05.16 - klo:09:44
Lainaus käyttäjältä: tatza - 15.05.16 - klo:09:09
Eipä se iso ongelma ole, ainakaan aurinkoisella säällä ajellessa. Mopovespan CDI-boksi on tulpanjohdon toisessa päässä lattialuukun liepeillä vasemmalla moottoritilassa.

Minun mopovespassani cdi on nimenomaan etukatteen alla töötin vieressä, riippunee vuosimallista ja versiosta (2t/4t).

Noh, onpa pitkä tulpanjohto sitten mopossasi.
ss 200px / px 177dre / s 50-2t / prima nv125 / xv virago

A_sentaja

Lainaus käyttäjältä: tatza - 17.05.16 - klo:11:34
Lainaus käyttäjältä: Jkarha - 15.05.16 - klo:09:44
Lainaus käyttäjältä: tatza - 15.05.16 - klo:09:09
Eipä se iso ongelma ole, ainakaan aurinkoisella säällä ajellessa. Mopovespan CDI-boksi on tulpanjohdon toisessa päässä lattialuukun liepeillä vasemmalla moottoritilassa.

Minun mopovespassani cdi on nimenomaan etukatteen alla töötin vieressä, riippunee vuosimallista ja versiosta (2t/4t).

Noh, onpa pitkä tulpanjohto sitten mopossasi.

Puola ja cdi ei aina ole sama ja yksi kalikka, niitä saa myös erillään....;)
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi...

Anneo

Vieläkin on sopivan vespan etsiskely käynnissä.. Joissain käytetyissä on paljon lisävarusteita. Jos on laukkuteline asennettu eteen, niin onko sitä mahdollista ottaa pois, niin ettei siitä jää jälkiä? Samaten tuulilasi? Ja onkohan niille kysyntää, jos yrittää myydä eteenpäin.

Coastside

#48
Nuo on käteviä varusteita ja ne saa hyvin poistettuakin niin ettei jälkiä jää kiusaksi asti. Alkuun kun kokemusta on nollan verran kannattaisi hankkia edullinen skootteri joka koulisi näkemään oleellisemmat asiat. Noilla eväillä kalliin merkkiskootterin valinta helpottuu. Minä olen kouliintunut välttämään merkkilaitteita koska ympärivuotinen käyttö on kuluttavaa ja pärjään tuon kiinalaisen kanssa jonka nimeksi sopisi "VIKA". Se on käynyt tutuksi joka piirrettään myöten.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Jkarha

Taitaa noita etutelineitä olla kahta eri tyyppiä, voi hyvin olla että keulaan jäisi poistamisen jälkeen kaksi ympyränmuotoista reikää.

Tuulilasin voi poistaa jättämättä jälkiä.
Vespa LX50 4T4V 2013

Partanen

Sitten jos on sitä mallia etuteline, jossa kaksi kumista "imukuppia" maalia vasten, on voinut sekin jättää jäljet maaliin. Jos ei maalipinnan ja kumien väliä ole pidetty puhtaana.
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003