Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Sym fiddle 4-Tahtisen kaasuttimen seoksensäätöruuvi ongelma

Aloittaja tabell82, 14.08.22 - klo:18:22

« edellinen - seuraava »

tabell82

Ongelmanahan on kun tuollainen projektina, kaasuttimessa tyhjäkäynnin seossäätöruuvissa semmoinen "Puolikuun" mallinen kanta. mistähän tuohon mahtaa sopiva avain löytyä

Eki

Kertokaapas tietävät baotian 4-tahti skootterin seosruuvin säädöstä, onko se sama kuin 2-tahtisissa, elikä n.1.5 kierrosta auki ja siitä käyntilämpöisenä säädetään puoleen taikka toiseen, kunnes löytyy kohta missä kone kiertää kaikkein parhaiten tyhjäkäynnillä? Kysyn siksi kun kaverilla oli ollut 8.5 kierrosta auki, ja onko nelarissa ihan sama säätöjuttu kuin 2-tahtisissa tuon seosruuvin kanssa?
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.

PappaSkootteri

Lainaus käyttäjältä: Eki - 26.03.23 - klo:20:00Kysyn siksi kun kaverilla oli ollut 8.5 kierrosta auki, ja onko nelarissa ihan sama säätöjuttu kuin 2-tahtisissa tuon seosruuvin kanssa?
Huimalta kuuluostaa tuo 8.5 kierrosta, eihän se enään pysy edes paikoillaan  :D
Dacia Duster 4WD 1,5D
Harley-Davidson Dyna
Vespa LX 50 2T
Vespa PX 150
Vespa Sprint
Piaggio Fly 50 4T
Peugeot Elystar 50 2T

Kari69

Liika suuri tyhjäkäyntisuutin. Näin sanoo asoftaaja tubessa. Taitaa olla aika asiantuntija mopohommissa. Hän on rakentanut itse jarrudynon testaamista varten ja valanut sylintereitäkin.

Coastside

Yleinen virhe on yrittää saada kylmänä käyntiä hyväksi ja sotketaan lämpimänä käynti. Ryyppy on kylmäkäyntiä varten. Kun virittää, se kostautuu huonona käyntinä kylmänä.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04