Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

BMW:n maxiskootterit, kokemuksia ja yleistä keskustelua

Aloittaja Old School, 24.10.20 - klo:23:52

« edellinen - seuraava »

Old School

Tein tänään koeajolenkin jälkeen kaupat BMW 650 GT skootterista. Yritin löytää yleistä keskustelua isoista Bemarin skoottereista, mutta en oikein sellaista löytänyt ja niinpä avasin tämän uuden aiheen kyseistä kokemuksien vaihtoa, keskustelua, kysymyksiä ja kaikkea muuta aiheeseen liittyvää varten.

Eli, tervetuloa tänne vaihtamaan ajatuksia ja mielipiteitä. Omistatte sitten kyseisen laitteen, harkitsette hankkimista tai olette muuten vaan kiinnostuneita.
BMW C 650 GT -14
Vespa 300 GTS -17
Honda SH 125  -14
Suzuki 500 2-tahti (70-luvulla)

Vespister

Onnittelut uuden skootterin omistajalle!
Tuliko tämä Vespan tilalle vai rinnalle?

Kokemusta kyseisestä Beman mallista on päälläistumisen verran. Moto ykkösessä oli Veijo Saanon kirjoittama hyvä testi vuosia sitten.


Old School

BMW tuli Vespan tilalle. Tosin ajatuksena on, että hankkisin mahdollisesti rinnalle jossain vaiheessa sähköisen Vespan. Pidin kovasti Vespa GTS:stä ja siitä jäi loistavia muistoja. Tilanne vain on siinä mielessä muuttunut, että vaimo innostui skootterin kyydissä olemisesta ja siihen koen BMW:n sopivan paremmin.

BMW 650 GT:n arvosteluja olen lukenut monilla kielillä eri foorumeilta ja varsin myönteisiä ne ovat olleet. Oma kokemus rajoittuu toistaiseksi vain koeajolenkkiin, mutta sen aikana skootteri yllätti positiivisesti ollen jopa miellyttävämpi kuin olin kuvitellut.
BMW C 650 GT -14
Vespa 300 GTS -17
Honda SH 125  -14
Suzuki 500 2-tahti (70-luvulla)

Old School

Tuli mieleen navigaattori, eli minkälaista olette käyttäneet, jos yleensä olette käyttäneet? Näyttävät olevan aika hintavia, jota kaiketi osittain selittää vesitiiviys ja muut ominaisuudet, jotka mahdollistavat ulkokäytön. Vespa 300 GTS:ssä en käyttänyt navigaattoria, mutta funtsin kyllä mihin sen saisi kiinnitettyä. En ole vielä tutkinut onko Bemarissa sen parempia kiinnityspaikkoja. Voi joutua hiukan käyttämään luovuutta.
BMW C 650 GT -14
Vespa 300 GTS -17
Honda SH 125  -14
Suzuki 500 2-tahti (70-luvulla)

kaahonen

Heps ja kukkuu.

Vieläkö porukka ajelee Bmw:n maxeilla. Itsellä BMW K13GT ja ajatuksissa olen harkinnut vaihtoa bmw:n maksiin.

Kokemukset kiinnostavat ja onko ollut mitään isompia ongelmia?

Olen Kymcon xcitingiä ajanut pari vuotta, joten jonkinlaista kokemusta on maxeista.
Ei mopolla mahottomia

mopotinx3

Jos ostaa jonkun harvinaisen ajopelin, joutuu kirjautumaan ulkomaisille palstoille. Reippaasti vaan jenkkeihin tai muihin BMW keskusteluihin.
Aprilia Sportcity One 50 4t