Skootterit yli 50cc (vaativat käyttäjältään vähintään A1-luokan ajokortin) > 250cc-400cc skootterit

Suzuki burgman 400

(1/9) > >>

alli:
Tuli hankittua tommonen 2006 mallinen burgman.kilometrejä siinä 19000 ja olisin tarvinnut jonkun joka osaisi ns. neuvoa huolloissa ym.Minulla ollut aina moottoripyörä ja nää skootterit on mulle niin outoja että olisi kiva saada jonkinmoinen info huolloista .Jos joku osaisi pääkaupunkiseudulla tehdä tämmöseen huollon(varihihnan ym tarkistus ja tarvittaessa vaihto) öljyt,tulpat niin ota yhteyttä     rajaniemi.timo@gmail.com

HiTec:
No eihän tuo paljoa moottoripyörästä noilta osin eroa. Öljyt pois ja uudet tilalle, eikä tartte olla kallista mp-öljyä koska ei ole märkäkytkintä eikä moottori kierrä 10k tuolle puolen. Tulpalle pitäisi pyörän mukana olla piiitkä avainkin, penkin etutilasta luukku auki ja tulpanvaihtoon. Ja hihnankaan mittaus ei kummoinen toimi ole, koppa auki ja hihnan leveys vaikka työntömitalla mitaten. Eka maxi tuo omakin Burgman oli aikanaan ja ihan hyvin hommat hoitui maxi-newbienä 8)

pekpel:
Ei tuo voi mopoa hävetä huollon puolesta..
Mitä nyt on oikea öljynsuodatin ja variaattorissa hiukan enemmän ja parempia palikoita.

Omaa Xevoa huollan itse, Burgmanniin en ole sen enmpiä tutustunu.
Meillä on mopokerho jossa voi käydä joskus huoltamassa skopaa, varsinkin jos omat työkalut loppuvat kesken.

Helsingissä cafe regatassa joka tiistai on skopaporukkaa kaffella noin 1645 eteenpäin ainakin 1730 asti.
Sieltä löytyy varmasti kuskeja joilla on tietoa..

alli:
Nyt ajellu muutaman sataa kilometriä ja ihan mukavalta tuntuu,vaikka tehoja saisi olla hivenen enemmän,mutta kyllähän tuollakin kerkeää.Missä kilometreissä yleensä vari hihna on tiensä päässä ja miten sen huomaa ajossa

yari67:
Alkaa luistamaan, sen kyllä huomaa kun ajaa. Kymcon DT.n hihna kestää 15-20tkm, tosin joku on ajanut 40tkm samalla hihnalla. luulisi olevan samaa luokkaa tosin jos matka-ajoa on niin kestää paljon pidempään.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta