Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Super 8 4T sulakkeet

Aloittaja etka, 28.08.20 - klo:16:35

« edellinen - seuraava »

Kari69

Jos Kymcossa on sähkövikaa, niin ensinnä tarkastetaan sulakkeet ja SULAKEPITIMET.

Olen rassannut noin 20 Kymcoa. En muista, että olisi ollut rikkinäisiä sulakkeita mutta sulakepitimissä on ollut 2 tai 3 vikaa. Ne hapettuvat. Hapettuma ei ole valkeaa tai vihreää töhnää, kuten hapettuma usein on. Pitimien hapettuma on tummaa patinaa. Minä olen liimannut pikaliimalla hienoa vesihiomapaperia ohuen puupuikon ympärille. Sitä sitten pyörittää pitimessä.

Ostin kerran 130 eurolla Agility Cityn, joka ei käynnistynyt. Vikana oli hapettunut sulakepidin.
Lievempi hapettuma aiheuttaa ylimääräistä resistanssia (vastusta) ja sulakepitimen muovikuori sulaa.

FinShoot

Joko sait auki. Miksei mika saisi neuvoa lukon aukaisussa nätisti. Kun kyse ei ole edes virtalukosta?

Coastside

Kiinalaisessa oli mustaa hapettumaa johdoissa. Mikään muu kuin korvata ne auttoi. Kymcossa 20 v ei ole. Laitoin CRC vaseliinia liittimiin estämään hapettumia. Ensin ruosteenirroittajaa, jotta se imeytyy johtoon.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Kari69

Lainaus käyttäjältä: FinShoot - 30.11.23 - klo:11:41Joko sait auki. Miksei mika saisi neuvoa lukon aukaisussa nätisti. Kun kyse ei ole edes virtalukosta?
En ostanut sitä mopoa. Kysyin vain siksi, jos tulee tuollainen tapaus myöhemmin hankittua.