Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Solifer BT49QT-9 vm. 2011 avaimet

Aloittaja mopopoika, 13.04.22 - klo:08:55

« edellinen - seuraava »

mopopoika

Ostin otsikon pelin projektiksi ja varamopoksi, kun halvalla sain. Voisikohan Suomesta vielä löytyä taho, joka valmistaisi runkonumerolla avaimen tuohon skootteriin vai pitääkö vaihtaa lukkosarja? Mistä kyselisin? Bikeservice.fi:n asiakaspalveluun lähetin sähköpostin, mutta eivät nyt ole vielä joutaneet vastaamaan. Meniköhän oikeaan osoitteeseen? ::)

Coastside

NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Sepi6

#2
Löytyy myös Suomesta jos ebay tilailu ei ole vaihtoehto tuossa ainakin yksi esimerkki. Se onko juuri tuo sopiva en osaa sanoa johon vanhaan kiinalaiseen juuri tuommosen laitoin.
https://www.wandamotor.com/lock-chinese-scooters-p-33112.html
****************************************
HD FXSTC -96
Harley Davidson "Rautapää" -78
=====================
EX Piaggio Fly 50 4T, Derbi DRD, Yamaha Jog R, Boatian, Honda Monkey, Aprilia SR50, Derbi Atlantis x2, Tuntsa SuperSport, pappa, Peugeot SV 50.

mopopoika

Kiitos vinkeistä. Olin noita lukkosarjoja katsellut, mutta enpäs ollut huomannutkaan, että niitä niitä myydään Ebayssa ihan mallinumerollakin.

Coastside

#4
Minä aiemmin etsin ja löysin. Minulla on menossa roskiin tuo malli. Valot siihen on uusittu eteen ja taakse, jos satut tarvitsemaan. Kattolumet rikkoi katteita.

Lukkosarjasta käytin satula lukon ja tankin korkin. Kun puran niin nekin joutaa. Menee aikaa odottaa lumien lähtöä jotta pääsen purkamaan.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04