Merkkikohtainen moposkootterikeskustelu > Aprilia / Derbi / Gilera / Piaggio / Vespa

Vinkkejä usb runkoliittimen virranotolle 5-24v?

<< < (12/12)

Coastside:
Johtosarja on täyttä kuraa ja ruostuu silmissä. ;D

Eki:

--- Lainaus käyttäjältä: konenikkari - 05.02.22 - klo:15:02 ---Mulla ollut jo 15vuotta satulakaukalossa tupakansytytin liitin
johon voi tarpeen mukaan tökkiä milloin mitäkin adaptereita
tai esim akun laturin tai esim tommosen
https://www.24hshop.fi/koti-vapaa-aika/auton-varusteet/autotelineet/dual-usb-autolaturi-3-1a?gclid=EAIaIQobChMI8oiGos_o9QIVwqOyCh3F5Ax3EAQYAyABEgJLPPD_BwE
Eikä ole ihan pakko kiinasta tilata, jos tyytyy kotimaastamme saataviin.

--- Lainaus päättyy ---
Olen tuolta tilannut paljon, mm muistikortteja kameraan, eikös tuo puoti sijaitse Ruotsissa, postikulut 5€ ja samaa Kiinasta tilatttua tavarata heiläkin. Itse tilaan kaikkein mieluiten juurikin Kiinasta, hinnat alveineen ja monesti ilman postikuluja todella edullisia, jos postikuluja niin nekin luokkaa 1-2€, toimitus liki yhtä nopea kuin esim tuolta 24shopista. Yhdestäkään tuoteesta mitä olen nyt viimeisen vuoden aikana tilannut, ei ole ollut pahaa sanottavaa, mm otsalamppu alumiinikuorilla ja kirkkaus huikea maximissaan, toimii 18650 akulla jne.

Coastside:
.fi päätteisiä kiinankauppoja on. Kaikki on selvää suomea mutta kiinan-nyssäkän saa. Yhden tilasin ebaysta ja lähetys tuli hesasta.

Sepi6:
Näyttäisi että esim Aliexpress kauppiaita on siirtynyt käyttämään varastoja/lähetyskeskuksia Puolassa Saksassa Espanjassa ja Tsekeissä. Lähetyspaikka on EU:ssa, sama kiinannyssykkä tulee.

Eki:

--- Lainaus käyttäjältä: Sepi6 - 08.02.22 - klo:09:24 ---Näyttäisi että esim Aliexpress kauppiaita on siirtynyt käyttämään varastoja/lähetyskeskuksia Puolassa Saksassa Espanjassa ja Tsekeissä. Lähetyspaikka on EU:ssa, sama kiinannyssykkä tulee.

--- Lainaus päättyy ---
Jos on peräkkäin kaksi tai useampi tilaus, tulee ne yhdessä paketissa, itselle tuli skodeen, mutta saksasta, piaggion lisälokari taakse ja on jo kiinnitettykin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta