Skootterit yli 50cc (vaativat käyttäjältään vähintään A1-luokan ajokortin) > 250cc-400cc skootterit

Vespan stonga vispaa

<< < (5/6) > >>

Coastside:
Kasarilla käytin konetta mikä näytti mihin ja minkä suuruin paino laittaa  ja kävi kaikki keskireijälliset henkilöauton pyörät.

Partanen:
Sen verran pieni se keskireikä, että eipä menekään ihan kaikkiin tasapainotuskoneisiin. Ja vaikka menisi, niin vaatii asentajalta hieman tahtoa hoitaa homma tyylillä. Kaikilla ei sitä tahtoa tunnu olevan.

viisnelonen:

--- Lainaus käyttäjältä: Partanen - 20.07.21 - klo:00:01 ---Sen verran pieni se keskireikä, että eipä menekään ihan kaikkiin tasapainotuskoneisiin. Ja vaikka menisi, niin vaatii asentajalta hieman tahtoa hoitaa homma tyylillä. Kaikilla ei sitä tahtoa tunnu olevan.

--- Lainaus päättyy ---

Joo, mulla on onni asioida pienessä rengaspuljussa missä omistaja on useimmiten ainoa työntekijä, poikkeuksena sesongit jolloin hänellä on 1-2 palkattua apuna, ja sitä tahtoa on aina löytynyt . Tiedän että 1-2 skodurenkaan ostaja ei ole mikään ihanneasiakas puhumattakaan pelkkää tasapainoitusta irtorenkaalle hakevasta asiakkaasta.
Siinä se asiakaspalvelu todella punnitaan. Poikkean tänäänkin sinne rengasasiaa hoitamaan, täytyykin oikeen tutkailla kyseisen paikan tasapainoituskonetta..vain etupyöriä on siellä joutunut laakeripukilla painottaan.

Edit: Onhan tää OT mutta kirjoitan kuiteskin..  40 mm oli tuon koneen akselin halkaisija mutta ei siinä kaikki, voi olla myös niin että koneen mukana ei ole tullut lainkaan pieniä kiristyskartioita ja jos asiakkaina on lähinnä autoilijoita niin gummimiestä ei ehkä kiinnosta tilailla ylimääräisiä tarvikkeita tasapainoituskoneeseen (kuten käyttämäni gummimies oli tehnyt) vähäisen kysynnän vuoksi.

Palosella:

--- Lainaus käyttäjältä: viisnelonen - 20.07.21 - klo:12:10 ---gummimiestä ei ehkä kiinnosta tilailla ylimääräisiä tarvikkeita tasapainoituskoneeseen (kuten käyttämäni gummimies oli tehnyt) vähäisen kysynnän vuoksi.

--- Lainaus päättyy ---

Sepä se. Mullakin on auton renkaille tarkoitettu tasapainotuskone tallissa. Mp-renkaille tarkoitetut sovitteet maksaa vähän reilu 300 siihen, niin aika monta rengasta saa painottaa ennenkun ne on maksaneet itsensä takaisin.

Skodesetä:
Itsellä voblaa Michelinin uudet nakit vaarallisen oloisesti alle 50kmh nopeuksissa moottorijarrutuksissa (gt200). Yli tuon nopeuden ei mitään. Ulkomaisilla foorumeilla mainitsevat rengaskuvioiden tärkeydestä ja alkuperäiset Sawat kuulemma toimivat hyvin ja jollain on Pirellin GT23/24 nakit poistaneet voblauksen.

GT200sen variaattori kaipaisi säätöjä, kun meinaa pyörittää rengasta tyhjäkäynnillä ja mietinkin olisiko tällä vaikutusta asiaan.

Sitten taas istuma-asentoa siirtämällä taaksepäin voblaus heikkenee puoleen. Olenkin kaupunkiajossa tottunut siirtämään painoa taaksepäin.

Ihmetyttää tää voblaus, kun muuten menee kuin kiskoilla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta