Skootterit yli 50cc (vaativat käyttäjältään vähintään A1-luokan ajokortin) > 250cc-400cc skootterit

Vespan stonga vispaa

<< < (3/6) > >>

Palosella:

--- Lainaus käyttäjältä: Partanen - 25.06.21 - klo:18:21 ---Mielenkiinnosta kysyn, että mitkä renkaat? Mulla ei ikinä ome ollut woblausta Michelin City Grip renkailla. Ei tosin ole koskaan ollut takalaatikkoakaan.

--- Lainaus päättyy ---

Se takaboksi vaikuttaa pienilläkin nopeuksilla jos ei ole oikeat tankopainot. Mulla oli mopoiässä Neos, laitoin siihen takaboksin, niin heti alkoi woblaamaan jos päästi tangosta hetkeksikin irti. Ennen takaboksin asennusta ei sitä ongelmaa ollut :D

Partanen:
Sillä mä vaan aattelin, että kun aikoinaan oli niitä Sawan renkaita ensiasennusrenkaina. Se on matalampi profiililtaan, vaikka numeroiden mukaan pitäisi olla sama.

Palosella:

--- Lainaus käyttäjältä: Partanen - 25.06.21 - klo:21:40 ---Sillä mä vaan aattelin, että kun aikoinaan oli niitä Sawan renkaita ensiasennusrenkaina. Se on matalampi profiililtaan, vaikka numeroiden mukaan pitäisi olla sama.

--- Lainaus päättyy ---

Juu, voi se toki siitäkin johtua.

Partanen:
Mulla ollut aina painot vain toisella puolella vannetta. Tehtaan jäljiltä, rengasliikkeen jäljiltä, ja omilta jäljiltä. Sanoisin, että ei ole vaikutusta woblaamiseen sillä.

bem-ari:
Eihän vaan ole rengas kulunut "hypylle". Vespa on erityisen herkkä eturenkaan ja tasapainotuksen suhteen.
Omassa woblasi aika inhottavasti erityisesti moottorijarrutuksessa, päädyin lopulta vaihtamaan renkaan sekä
tasapainottamaan. Ongelma oli sen jälkeen hoidettu ja woblaus mennyttä. Tasapainoitus ei vaan onnistu ihan
joka paikassa.

Rengas oli Michelin City Grip ja vaihtui Michelin Power Pure. Renkaan merkillä/ maliilla ei varmaan ollut merkitystä
vaan sillä kun oli hypylle kulunut. Ei paljon mutta kuitenkin-paineet ovat olleet aina kunnossa.

Taas kulkee sutjakkaasti ja huomaan että ehdin jo tottuakin ainaiseen woblauksen varomiseen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta