Skootterit yli 50cc (vaativat käyttäjältään vähintään A1-luokan ajokortin) > 250cc-400cc skootterit

Skootterilla ajaminen - mitä siitä ajatellaan?

<< < (25/28) > >>

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 15.11.21 - klo:09:08 ---Henk.koht. kun tuli jo 7v cruisailtua tuolla Honda Silverwing 600, niin alkoi kaipaamaan jotain suurempaa joka kiertää korkealta ja kovaa, mutta silti olisi niin hankintahinnaltaan kuin vak.maksuiltaankin yhä varsin maltillinen - ja löytyihän se :)

--- Lainaus päättyy ---

Yep ja nyt löytyi vihdoin se passeli yksilökin :)

JakeS:
Komia on skootteri vaikka japanilaiseen olet sortunut  :)

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: JakeS - 21.04.22 - klo:04:38 ---Komia on skootteri vaikka japanilaiseen olet sortunut  :)

--- Lainaus päättyy ---

No tuosta allekirjoituksestani kun tuota riviä katsot, niin japonialaisia ne ovat olleet kaikki ja nyt ollaan jo ikäänkuin toisella kierroksella ;) Samaten malleiltaan ovat joka kerta vaihtuneet prätkän ja maxin välillä => loogisesti ajatellen mistäköhän löytyisi Kawalta se iso maxi seuraavaksi, tuo J300 kun on melko pikkanen ;D

Vaan nou hätä, kyllä se oma käpälä vastaantulevalle maxille yhä nousee, vaikka toiseen leiriin itse nyt siirryinkin, joten morjestetaan kun tavataan :)

JakeS:
Onhan se skootteri lyömätön laite tietyissä olosuhteissa. Ateenassa laskettelin viikon x-max 300:lla. Siihen liikenteeseen ja kulttuuriin ei taida löytyä parempaa keksintöä.
Minä taidan olla 5-6 kierroksella jos mittapuuna pitää sinun laskentatapaa😃

oskuk:
Että hullun hommaa, ajoin eilen 150km sateessa.

Uudet vedenpitävät vaatteet päällä. Ja ihan märkä olin ;-)
Että se niistä mainoslauseista. Oli eri merkin haalari ja takki, ja aika tasan meni vedenpitävyys...

Se niistä koiranpennuista, huomasin että ensimmäistä kertaa, 8 vuotta sitten hankitussa Vespassani oli jotain häiriötä:
Sateen alettua, alkoi moottori pätkiä, selvästi tehottomia sekunteja jotka lisääntyivät.
Löysin bussikatoksen jossa kuvittelin vartoovani "sen pari minuuttia kun sade kestää", mutten uskaltanut sammuttaa moottoria, jos en saa enää 300GTS:ääni käyntiin. Näiden akuthan ei kovin pitkään pyöritä. Käkin siinä ehkä vartin, ja jatkaessani matkaa moiset tehottomuudet olivat vähentyneet, mutta alkoivat lisääntyä nopeasti taas -oli hiukan jo huolta, pääseekö mäkiä ylös. Sitten sade heivasti rauhallisemmaksi, ja tunnin ajettuani oireet katosivat.
Tiiä sitten lämpenikö kunnolla ja haihdutti kosteuden...jostain, vai tuliko vaan lisäkosteutta sen verran vähemmän. Joka tapaksessa viimeiset 60km meni kuin ei mitään. Paitsi että olin aivvan jäässä. ;-D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta