Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

onko meitä Kymcolaisia?

Aloittaja nelitahti, 26.05.07 - klo:16:22

« edellinen - seuraava »

jonkka

Minulla Kymco Agility 50 ja menee 7.8.-08, 2000km huoltoon. Menopeli toiminut moitteettomasti paitsi että alussa oli keulan kanssa ongelmia.. muuten hyvä vekotin

CityR16

Viime kesänä tuli ostettua Kymco Agility City R16. Hyvin toimii,mittarissa vähän yli 2000 kilsaa.

pena

tänään olin ajelulla ekaa kertaa hieno fiilis skootteri on kymco super9sport ajettu 3500 km itse huollettu.viime syksynä veivät edellisen skootterin ja nyt laitoin sellaisen lukon että ei sitä vie kuin ns ammattilaiset.

ilborg

Ainakin luulen, että kestää paremmin kuin useimmat kiinanskootterit. 7tkm-9tkm matkalla on Agilitystä(-06) seuraavanlaisia huomioita tullut:

- Starttimoottori ei ainakaan kylmällä ilmalla jaksa startata. Alkuperäinen startti siis kiinni.
- Jossain vaiheessa oli kanssa starttiongelmia, mutta en muista millä fiksailin ongelman, varmaan jollain seoksen säätämisellä.
- Variaattori ja hihna alkaa olemaan vaihtokunnossa.
- Ryyppy taitaa olla aika pieneksi mitoitettu, kun tuntuu käyvän laihalla ilman ollessa lähellä nollaa.
- renkaat ovat surkeat, jos ajaa millä tahansa muulla alustalla paitsi kuivalla, puhtaalla asfaltilla

No kiinanskoottereihin verrattuna vaikuttaa kuitenkin ihan hyvältä ostokselta. Ei kertaakaan ole jättänyt tielle, eikä vikoja muutenkaan ole tullut satelemalla. Jos edullista skootteria etsii, niin ehdottomasti kymco on ihan hyvä vaihtoehto.

Samppa

Lainaus käyttäjältä: ilborg - 06.04.09 - klo:13:48
- Starttimoottori ei ainakaan kylmällä ilmalla jaksa startata. Alkuperäinen startti siis kiinni.
Jos tämä ei johdu akun varauksesta, johtuu se todennäköisesti huonosta maadoituksesta. Tarkistappa akun miinusjohdon kunto ml. liitokset ja niiden puhtaus (ruosteettomuus). Tokihan siellä voi olla myös starttimoottorissa huono hiilikosketus, tai hiilet on kulumassa loppuun.
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

ludwig

Mulla on ainakin Agility 50 -05 mallia. Ostin kyllä käytettynä, että en tiedä ensimmäisestä about 3 000 kilometristä mitään mutta minun viime kesänä ajaminani about 2 000 kilometrinä toiminu ihan hyvin. Ei mitään suurempia valituksia mitä nyt talven jäljiltä vähän kankea ja sähköstartissa vähän vikaa, mutta muuten toimiva :D

Mysli~

Juuh. Ittellä uus Kymco Agility Fat 50.
Kaikki tutut, ja osa tuntemattomistakin on tullut sanomaan, että mistäs noin iso skopa. Se kun painaa ~97 kg ja kevyimmät kuulemma sen ~85 kg. Ei se enää ittellä kovin isolta tunnu.
Pelottaa vaan, ja tuntuu siltä että valoihin aina  sammuisi.

ilborg

Lainaus käyttäjältä: Mysli~ - 12.04.09 - klo:14:44
Juuh. Ittellä uus Kymco Agility Fat 50.
Kaikki tutut, ja osa tuntemattomistakin on tullut sanomaan, että mistäs noin iso skopa. Se kun painaa ~97 kg ja kevyimmät kuulemma sen ~85 kg. Ei se enää ittellä kovin isolta tunnu.
Pelottaa vaan, ja tuntuu siltä että valoihin aina  sammuisi.

Tietyn lämpöisenä saattaa ainakin oma agility saattaa sammahtaa valoissa(melkein täyslämpöisenä), enkä viitsi sitä tyhjäkäyntiruuvia säätää ihan noin pienen käyntihäikän takia. Voihan sitä tyhjäkäynnin kaasumäärää säätää aika helposti, jos siltä tuntuu.

Testierkki

#38
Onhan meitä. vuosi sitten tuli tollanen agility city 50:nen ostettua. Lähinnä työmatka ajeluun halvan kulutuksen takia. Nyt vasta jostain syystä googlettamalla jollain ihme hakusanoilla tämmöset sivut bongasin.

Mopolla vasta mittarissa sen 4000km ja kaikkee pikkuvikaa ollu jo tähän asti. Pelottaa vaa miten vuoden päästä kun takuu loppuu, tosin valmistusviathan menee enivei virhevastuun piiriin ja takuu on pelkkä vitsi.

Tää viikko onki ollu vähän jännittävämpää, ku kersaa totuttelen mopon kyytiin. Ihme ettei näitä taivanin härpättimii olla suuniteltu lapsien kuljettamiseen, vaikka jossain itämaissa kulkee koko perhe samankokosella mopedilla. Tääkse laiton tavarapoksin ja selkään repun ni voi pitää hihnoista kii. pään pyöriessä heiluu koko mopo joka oli vähän ei toivottu efekti, mutta kyllähän tuo tuosta. tulipahan selväksi miksi 15 vuotiaat ei osaa suoraan ajaa  ;D, iso pää ni paino siirtyy.

Itse en hirveästi aio tohon työkaluilla koskea, ku autossa riittää aina riittävästi puuhaa. Kerran kävi hinauspalvelun kyyditettynä korjauksessa, ku oli menny varkaitten matkaan. samana päivänä löyty, mutta rattilukkon joku ominaisuus esti virta avaimen käytön.

Nii joo. pikkunenhan tuo mopedi on. tälläselle 180 senttiselle pätkällekkin. alkuun tuntuma oli hyvä. mutta tottumuksesta alkanu käymään ahtaaksi

purgiaali

Nyt tuli toinen skootteri tähän taloon. Tuli ostettua tuollainen Kymco Agility 50 -06. Mittarissa 3800km ,  muutama naarmu katteissa, mutta varsin hyvässä kunnossa.

Mester

Itsellä löytyy kymco people 50 2t ja 9.5t km on ajettu ilman ainuttakaan pienintäkään vikaa.

Timppaaaa

Noniin itselläkin nyt ensimmäinen skootteri hankittuna. Kymco agility fat 50 -08 ajettu 2600km. Hyvin tuntuu toimivan :)