Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Sr 50 Factory hyytyy pikkupakkasessa

Aloittaja EH68, 02.11.09 - klo:19:38

« edellinen - seuraava »

EH68

HELLO,

KERTOKAAPA OMA KOKEMUKSENNE, MIELIPITEENNE ASIAAN.

MEILLÄ ON OTSIKON MUKAINEN SKOOTTERI VM 09 AJETTU 1400KM.
JO PIENELLÄ PAKKASELLA -1...-3 ASTETTA EI SKOOTTERI ENÄÄ TOIMI KUNNOLLA.
EI OLE VETOJA, HYYTYY YLÄMÄESSÄ, NYKII YMS.
OLEN KUULLUT VÄITETTÄVÄN ETTÄ ONGELMA ON RUISKUMALLISSA TYYPIVIKA ?!?(HALOO MOPOILLA ON AJETTU MAAILMAN SIVU MYÖS PAKKASELLA)
IHMETYTTÄÄ, KUN AUTOISSAKIN ON RUISKU JA KYLLÄ NIILLÄ VOI AJAA PAKKASELLAKIN.
MIKÄ SE VOISI OLLA SEN HYYTYMISEN AIHEUTTAJA? JÄÄTYYKÖ POLTTOAINE JOSSAIN KOHTAA, EIKÖ ALTISTA KOHTAA VOI SUOJATA KYLMÄLTÄ, LÄMMITTÄÄ JA ONKO NÄISSÄ MALLEISSA IMUILMAN ESILÄMMITYSTÄ?

TUNTUU OUDOLTA TUO VALLITSEVA KÄSITYS??

Edit: Ei kirjoitella jatkossa Caps Lock pohjassa. T: Ylläpito




openflow

Vika voi johtua useammastakin syystä mm. ruisku osat jäätyy (vettä systeemissä).  Pelaako härveli ,jos sen ajaa lämpimäksi?

Coastside

Yöksi lämpimään talliin ja tenttua tankkiin desin verran. Sillä pitäisi päästä vedestä jos sitä siinä on. Pakkanen kyllä laihentaa seosta koska ilma on tiheämpää. Siltä kannalta talvisofta voisi olla paikallaan.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

A_sentaja

ainakin vanhempaan aprilian ruiskuun pitää vaihtaa talveksi isomman ampeeriluvun akku, tämä siksi että ruisku vaatii toimiakseen ohjausvirtaa.. Asia tuli tutuksi, kun tuttava osti ruiskuskoden ja syksyllä huoltomies löi uuden akun kiinni kertoen ed mainitun seikan, pelitti muuten hyvin talvikelilläkin..
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi...

kimmol

Oletko katsonut diagnostiikasta mahdollisia vikoja. Jos puuttuu ns. numerokoodi , niin 45256. Tuolla saa factory-mallista salaisuudet auki.