Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Gilera Runner Purejet

Aloittaja samil, 06.03.09 - klo:16:49

« edellinen - seuraava »

samil

Nyt on ensimmäiset n. 50-60km takana. Erittäin hyvä ja peli ja kyllä kulkee mukavasti (sisäänajo kesken joten ei mieletöntä kierrätystä ym)
53km/h tuo tasaisella menee mittariin ja kiihtyvyys on huippuluokkaa! Mikä mahtaa olla huippunopeuden totuus, se on taas toinen asia.
Alkuongelmana on ollut se; ettei eturengas pidä ilmaa sisällään. Tänään käytin huollossa ja asensivat sisäkumin. Saa nähdä auttaako  8)

Samppa

Hyvä että ensikokemukset ovat positiivisia! Toivottavasti eturengaskin saadaan pitämään ilmat sisällään.  ;D
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

samil

Jeps :)
Lisää käyttökokemuksia; tehosta, ajo-ominaisuuksista, kulutuksesta ja vaikka mistä on tulossa kunhan saadaan ajokausi kunnolla alkuun!

samil

Hyvin on Runneri toiminut ja kulkupuoli on kunnossa! Bensankulutus viime tankkauksella oli 2.9 litraa / 100km! Ihan hyvä lukema vaihtelevasta sisäänajosta viileähkössä kelissä. :)

Todella tyytyväinen olen ostokseen!

GileraRider

Mun skoba poltti sulakkeen kaks kertaa ku laitoin pitkät päälle enkä ollu ajanu sillo ku sata kilsaa. Mut vika si korjattiin ja nyt on hyvi kulkenu (:

Samppa

Lainaus käyttäjältä: GileraRider - 03.12.09 - klo:21:21
Mun skoba poltti sulakkeen kaks kertaa ku laitoin pitkät päälle enkä ollu ajanu sillo ku sata kilsaa. Mut vika si korjattiin ja nyt on hyvi kulkenu (:
Mikä oli vikana, eli mitä korjattiin?
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

GileraRider

Akussa oli joku pieni vika et liikkees se korjattiin mut meni takuun piikkiin.