Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kymco xciting hihnan ostaminen

Aloittaja kaunimik, 22.08.16 - klo:09:42

« edellinen - seuraava »

kaunimik

Olen tällä viikolla ajamassa pidemmän lenkin.Xciting 2011 ajettu nyt 12.000. Ajattelin ostaa hihnan varuiksi mukaan. Mascon hihna maksaa 230euroa.Oletteko ostaneet jostain muualta? Huoltokirjassa ei ole sanottu vaihtoaikaa selkeästi. Olen ymmärtänyt sen olevan 16.000km paikkeilla? Onko kokemuksia?

GTS300SS

Kymcon varaosista en osaa sanoa mutta aika kalliilta tuo minusta kuulostaa... Itse katsoisin, mikä on hintataso ulkomailla. Esim. Easyparts.nl
on sellainen, josta voisi löytyä. Ja on asiallinen putiikki.




konenikkari

Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

kaunimik

Kiitos näistä hankintapaikoista! Näyttää saavan puolella hinnalla maahantuojaan nähden. En ehdi saada uutta hihnaa ajoissa netin kautta mukaan reissulle. Tämä onkin vissiin hyvä talvihuoltotyö, jos vaikka itse tekisi. Täytyisi perehtyä myös rullien vaihtoon. Siitä hommasta en tiedä mitään. Niitäkin on näköjään monenlaisia. YouTubesta löytyy videoita.

GTS300SS

Ei sillä hihnalla noilla kilometreillä varmaan mitään hirmuista kiirettä ole. Ainakin 15 000 ajettu Vespan hihna näytti vielä minun silmään
hyvinkin siistiltä. Eli olettaisin, että hihnan hajoamista ei ihan lähitulvaisuudessa tarvitse vielä pelätä.  :)

fudeisti

X8 hihnan vaihtoväli 20 000 km.

oskuk

Lainaus käyttäjältä: fudeisti - 03.09.16 - klo:23:38
X8 hihnan vaihtoväli 20 000 km.

Aika jännä että X8 20tkm ja Vespalla 15.