Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Liittimistä

Aloittaja Coastside, 29.09.21 - klo:13:43

« edellinen - seuraava »

Coastside

Skoottereissa yleiset valkoiset liittimet on korjattavissa. Liittimen johdon saa irti neulalla sen lukitusliuskaa painaen. Uusia liittimiä saa ja ne saa kärkipihdeillä taivuteltua. On pihtejä joissa on tappi-kolo pari, joilla sen saa helposti, kunhan löytää tarpeeksi pienille tarkoitetut. Tappi tulee selkäpuolelle. Minulla sattui olemaan lidlin pihdit joissa on sopiva.

Nuo liittimet käy suojasukan kanssa jatkoliittimiksi. Paljon parempi kuin huono juotos.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Sepi6

Tuohon hommaan on olemassa oikein työkalukin

****************************************
HD FXSTC -96
Harley Davidson "Rautapää" -78
=====================
EX Piaggio Fly 50 4T, Derbi DRD, Yamaha Jog R, Boatian, Honda Monkey, Aprilia SR50, Derbi Atlantis x2, Tuntsa SuperSport, pappa, Peugeot SV 50.

konenikkari

Mitä kuvapalvelua käytit Sepi6
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Coastside

#3
Noita pihtejä on vaikea löytää. Ebay tarjontaa on jos ostaa kalliin vaihtokärkisarjan. Minä satuin ostamaan Parkside liitinsarjan jossa pihdit. Vasta nyt kokeillessa löysin noille kolo-tappi oikean käytön.

Kärkipihdeistä saa tehtyä kun viilaa toiseen liki pyöreän kolon ja toiseen ruuvin jonka viilaa sopimaan koloon väljästi. Kohdistus sujuu kun poraa ruuvin reijän läpi toiseenkin leukaan. Ruuvi on hyvä syvyyden säätöön.

Noita avaimia myyvät kymmenien sarjoina. Tuohon liittimeen käy neula, rautalangasta tehty tai ohut ruuvarikin.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Sepi6

Lainaus käyttäjältä: konenikkari - 30.09.21 - klo:09:38
Mitä kuvapalvelua käytit Sepi6
En käyttänyt kuvapalvelua, käytin foorumin kuvan liittämisominaisuutta. netistä löytyvän kuvan voi kätevästi liittää viestiin. Itse otettuihin kuviin tarvii kuvapalvelun.
Tuo netti kuvan liittäminen:
1. Avaa keskustelu toiseen välilehteen ja kuvahaku toiseen välilehteen
2. Mene hiirenkanssa kuvan päälle ja paina "hiiren oikeaa nappia" ja valitse "Copy image link"  (en tiedä mitä tuossa lukee jos on suomenkielinen)
    Tarkista että linkissä on pääte joka viittaa kuvaan ( *.jpg tai jotain)
3. Keskustelu välilehdellä paina "lisää kuva" nappia tuossa ensimmäisen hymiön yläpuolella
4. Liimaa/paste se ] [ merkkien väliin
****************************************
HD FXSTC -96
Harley Davidson "Rautapää" -78
=====================
EX Piaggio Fly 50 4T, Derbi DRD, Yamaha Jog R, Boatian, Honda Monkey, Aprilia SR50, Derbi Atlantis x2, Tuntsa SuperSport, pappa, Peugeot SV 50.

konenikkari

Suuri kiitos Sepi6, hyvin toimii. :)
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)