Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Sylinterin porausta pääkaupunkiseudulla

Aloittaja A_sentaja, 14.09.20 - klo:09:24

« edellinen - seuraava »

A_sentaja

Kyselisin kautta rantain onko mopojen sylinterin porausmahdollisuutta helsingissä muualla, kuin mopo sportissa. siellä yleensä olen pytyt kairauttanut, mutta rupesin miettimään olisiko muukin vaihtoehto olemassa.

Ei siksi, ettenkö olisi ollut tyytyväinen ko firmaan, vaan siksi kun asun tässä kehä 3 vieressä puistolassa, niin lähiseudun koneistamot olisi hyvä tietää.. :)
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi...

kippari68

GT Motors Pitäjänmäessä poraa kaikenlaista ammattitaidolla. Olen porauttanut siellä muunmuassa perämoottorin lohkoja
sekä teetättänyt prässättävien kampiakselien laakerin vaihtoja. Kannattaa kysellä sieltä.

A_sentaja

Lainaus käyttäjältä: kippari68 - 24.09.20 - klo:04:19
GT Motors Pitäjänmäessä poraa kaikenlaista ammattitaidolla. Olen porauttanut siellä muunmuassa perämoottorin lohkoja
sekä teetättänyt prässättävien kampiakselien laakerin vaihtoja. Kannattaa kysellä sieltä.

Laitoin kyselyä firmalle, kiitos vinkistä.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi...