Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Piaggio Freen satulanpäälinen

Aloittaja katiX, 28.04.07 - klo:20:53

« edellinen - seuraava »

katiX

Olisikohan kellään nurkissa pyörimässä Piaggio Free vm-96 satulanpäälistä?

Omassani päälinen on kovin kulunut ja joistakin kohdin mennyt jo puhkikin.  :'(
Päälistä ei ole mahdollista tilata mistään, pitäisi kai ostaa kokonaan uusi satula, mutta ajattelin nyt kysäistä keskustelupalstalta, vähän niinkuin työsuhde-etuna, kun täällä kumminkin pyörin :)
Kati

"Mie en tiiä mittään, mie oon maalta ja miull on mopo"

SalmiS^

Katsos www.easyparts.nl Sieltä itse tilasin penkinpäälysen.

katiX

Ei saa Easypartsista Riikkuun. Muihin malleihin kyllä löytyy, muuten Easyparts on ihan mainio kauppa! Ollaan tilattu sielä useasti tavaraa.
Kati

"Mie en tiiä mittään, mie oon maalta ja miull on mopo"

SalmiS^

No sit kannattaa katsoa scooter-attack.com ja scooter-center.com.  Ne ovat kyllä tekniikkapuoleen painottuneita, mutta kyllä sieltä saa ulkoista osaakin.

Sitten on tietysti www.mc-scatter.com mihin voit soittaa ja kysyä, että onko heillä purkuskodena sellaista. Tai sitten skootteriosat.fi. Siellä on monta purkuskodea, mistä voisi hyvällä tuurilla olla yksi "Riikku" ja siitä penkinpäälynen.

TiaMaria

Minulla on kanssa Free. Yritimme tiedustella maahantuojalta penkinpäällistä, mutta sanoivat toimittavansa tähän malliin ainoastaan kokonaista penkkiä. Niinpä tilasimme uuden penkin EasyPartsin kautta. Tiedustelimme myös nahkaompelimoiden hintoja, mutta penkistä olisi tullut vielä kalliimpi. Ebaysta löytyy nykyään myös Freen penkinpäällisiä  ::)
Piaggio Free