Merkkikohtainen moposkootterikeskustelu > Kymco

Kymco Super 8 4t viritys(taas)

(1/5) > >>

KymcoS8:
Tämä aikalailla kyllä loppuun kuluttu aihe ja erilaisia mielipiteitä tuntuu olevan roppakaupalla.Ostettiin nelari Kymco vm.2011 niin mikä on se helpoin tapa saada hieman lisää kyytiä siihen,ei siis tarvitse mennä yli 60km/h ylämäkeen.Kulkua senverran ettei nyt ihan jaloissa pyörisi.Rajoittamaton cdi-boxi itsellä oli mielessä mutta arveluttaa mikä sen vaikutus loppujen lopuksi on.

viisnelonen:
Sillä aikaa kun odottelet foorumilaisten vastauksia voit lueskella tuolta:  http://www.motot.net/forum/viewtopic.php?f=35&t=64667&start=1245

Oletko poistanut mahdolliset maakohtaiset "tehdasrajoitukset" ?  http://www.motot.net/wiki/Kymco_Super_8_4T



Edit:  "ei siis tarvitse mennä yli 60km/h ylämäkeen"    em nosti kyllä hymyn naamalle..  ;D ;D

Coastside:
Oikea kysymys näissä on "onko kuristukset".

Minulla on kymco ja olen tyytynyt tehokurien poistoon ja keventämiseen.. Sata kiloa on tarpeeksi kuria. ;) Teho/painosuhteessa hakkaa merkkimopot, paitsi ruiskuapikat.

Oli unohtua mainita firmojen logotarrat kyljissä. Kunhan älyäisivät maksaa.

KymcoS8:
Kiitos näistä,olinkin noita lueskellut.Otampa siis kuristukset pois,epäilen että ne ovat paikallaan.Skoba siis tytölle ajoon kunhan tiet sulaa ja kortti taskussa niin pikkupiristys saa riittää ;)

konenikkari:

Jep, on syytä muistaa, ettei se 50 cc ihmeisiin pysty  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta