Myynti- ja ostopalsta > Myynti- ja ostopalsta

Peugeot jet force c- tech 50cc öljypumppu

(1/2) > >>

fight60:
Hei! Olisi hakusessa öljypumppu ,kun saatta olla jotenkin epäkunnossa j voineeko niitä jotenkin säätää vielä... tiedä tuota , sinistä pakokaasusavua tulee huomattavasti, vaikka ryyppy ei olisi päällä, suutinkin on vakiokokoa , röpöttää, eikä kulje kuin pienellä kaasulla kävelyvauhtia jos sitäkään,  paikallaan ollessaan jotenkin pelaa ja ottaa jotenkin kierroksiakin. Ilmanputsari on hyvin virtaava ja mallikohtainen. Kiitos asiantuntevista vastauksista

Coastside:
Onko paljon ajettu? Voi olla jo väljä.

konenikkari:
Tuossa laitteessa taitaa olla sähköinen pulssipumppu,
joka ei juurikaan liikaa voi syöttää.
Vois olla katalysaattori pakoputkessa poikittain
tai kaasutin tulvii.
Myös pensapumppu vois laskea bensaa suoraan imupuolelle.
Pääsuutin tai luistin neula vois olla irti jne;jne;.....

Coastside:
Tulpan väri kertoisi seoksesta. Jos bensa haisee, niin se puskee höyryjä ulos.

fight60:
 Joo kiitos,  vajaa 2000 ajettu. Tänään on toiminu paremmin ja oikeastaan ihan hyvin, vaihtelin suutinkokoja 55 ja 62 väliltä
Vakio on 55 kokoa. 58 nyt paikallaan, seos passattu kans mielestäni hyväksi.
Vakioputki käytössä, josta porattu molempia kuristinholkkeja pois niin käyrästä kuin äänenvaimenninpäästä . Oli ajamatta ulkona muutaman kuukauden, kun ei ole lämmintä paikkaa. Jotkut on  sitä mieltä että kampikammioon olisi voinut kertyä öljyä jostain syystä.
Öljypumppu taitaakin olla kunnossa, no aamulla näkee kun on yön seisonut, nii katattorit, ne voi tukkia kyllä putken ajan oloon. Gurtner py kaasutin eikä neulankorkeus säätöjä ole noissa. Voihan se kaasarikin olla  toki perusputsauksen tarpeessa

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta