Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kymco hyytyy

Aloittaja Kymco agility 05, 09.08.20 - klo:11:02

« edellinen - seuraava »

Kymco agility 05

Osaisko joku sanoa että mikä on vikana ku kymco ei taho kulkea tasasella yli 40 ja hyytyy tosi pahasti ylämäkiin
Oon ottanut prikan pois ja vaihtanut rullat mutta ei muuttanut mitään. Kyseessä on siis 2005 kymco agility

Coastside

Toisessa ketjussa kerroit renkaan painuvan sormella 0,5 cm. Skootterin rengas ei painu 2 bar paineella sormin.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Kymco agility 05

Unohdin kokonaan nuo renkaat >:( pitää lähteä täyttämään jos auttais

wauhtihomer_666

Lainaus käyttäjältä: Kymco agility 05 - 09.08.20 - klo:11:02
Osaisko joku sanoa että mikä on vikana ku kymco ei taho kulkea tasasella yli 40 ja hyytyy tosi pahasti ylämäkiin
Oon ottanut prikan pois ja vaihtanut rullat mutta ei muuttanut mitään. Kyseessä on siis 2005 kymco agility
Katsoppas, onko kaasari tukoksissa. Tulpan väri kertoo onko seokset kenties huonot. Tarkasta onko venttiilit oikein säädetty

Kymco agility 05

Lainaus käyttäjältä: wauhtihomer_666 - 11.08.20 - klo:18:32
Lainaus käyttäjältä: Kymco agility 05 - 09.08.20 - klo:11:02
Osaisko joku sanoa että mikä on vikana ku kymco ei taho kulkea tasasella yli 40 ja hyytyy tosi pahasti ylämäkiin
Oon ottanut prikan pois ja vaihtanut rullat mutta ei muuttanut mitään. Kyseessä on siis 2005 kymco agility
Katsoppas, onko kaasari tukoksissa. Tulpan väri kertoo onko seokset kenties huonot. Tarkasta onko venttiilit oikein säädetty
Kaasari on puhdistettu juuri ja tulpan väri on hieman mustaa kahvia vaaleampi ruskea ja venttiilien säätö vielä edessä