Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kymco super 8 4-Tahti pytyn ja kannen vaihto

Aloittaja tabell82, 24.07.22 - klo:17:18

« edellinen - seuraava »

viisnelonen

Ihan selvää katin kennostoa tuossa alemmassa kuvassa..
taisin lukea rivien välitkin..

Burgman650 ja Satelis 250

tapiovuorent

Kävin juuri tarkistamassa omasta Super 8:sta ( 125cc) Jossa on sama pakokaasunkierrätysjärjestelmä , se  punaisella ympyröimäsi putki on ns. vapaana. Letkun mutka on noin kaasuttimen korkeudella (korkeus ei liene kriittinen)ja on laitettu rungon yhteeen reikään , niin että putki osoittaa alaspän.


tabell82

Lainaus käyttäjältä: tapiovuorent - 26.07.22 - klo:18:01
Kävin juuri tarkistamassa omasta Super 8:sta ( 125cc) Jossa on sama pakokaasunkierrätysjärjestelmä , se  punaisella ympyröimäsi putki on ns. vapaana. Letkun mutka on noin kaasuttimen korkeudella (korkeus ei liene kriittinen)ja on laitettu rungon yhteeen reikään , niin että putki osoittaa alaspän.

Kiitos avusta, laitetaanpa sinne se kasausvaiheessa

onko suosituksia sopivasta pääsuuttimesta ja tyhjäkäyntisuuttimesta 72cc pytylle, tarviiko ilmanputsarille tehdä mitään?

tapiovuorent

Joillain voi olla asiasta "laajempaa" näkemystä, mutta kerron omalta kohdaltani.
50 cc = Pääsuutin 79-80 . Tyhjäkäynti 33. Noin pääsääntöisesti.
Olen pari 72 cc:tä laittanut. Pääsuutin 88-90. Tyhjäkäyntisuutin ,ei ole ollut tarvetta suurentaa.( Jos , niin 34-35)
Ilmansuodattimen tulotorvi , jossa tyypillisesti suodatinverkko( tai sitten ei) voi kokeilla poistaa , jos ilmansaannissa on ahdistusta.
Itse ilmansuodattimelle ei tarvitse muutoksia tehdä.
Näillä muutosillla olen saanut toimimaan ns. normaalisti.

Jos jollakulla on tarkempaa tietoa , niin varmaankin kertoo.

tabell82


tabell82


joni_k

kyllä se tuolla pelaa. hinta vaan hirvittävän suuri. muistan tilanneeni ennen alvimaksua kiinasta 20e per pytty muinoin.. ;D tossa narakun männässä huomioitavaa että kyljessä on myös öljylle ura ja reikiä jotka auttaa ettei helma kulahda niinkuin näissä on tapana. noihin 20e setteihin porasin itse öljyreiät isommaksi ja helmoihin parit reiät.

tabell82

Kymco käy ja kukkuu, 72 nen sylinteri ja 90 koon pääsuutin+35 kokoa tk suutin. hyvin tuntu olevan vetoja isommankin miehen alla