Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Haalistuneet mittarilasit kirkkaiksi?

Aloittaja ramba, 19.05.12 - klo:23:32

« edellinen - seuraava »

mopo305

Lopettakaa nyt tuo vesihionnasta puhuminen, vaikka motonetista Faregla no. 10, 5min hionta, muuta ei tarvi. Voihan sitä hioa vaikka rälläkällä, jos hionnasta tykkää. >:( >:(
......näin teemme, rahat juomme, ja kävelemme kotiin.

Partanen

Fareclat ovat maalipinnan hiontaan tarkoitettuja käsitääkseni. Ja silloinkin riskinä on pinnan palaminen, jos tekijä ei tiedä mitä tekee. Ellet ole itse varsinaisesti kokeillut (?), on kyseenalaista neuvoa muitakaan kokeilemaan. Varsinkaan koneellisesti.

Mullakin on hyviä kokemuksia Fareclasta, mutta en silti käskisi sitä äkäisten hymiöiden kanssa ketään käyttämään.  :) Voi se silti toimia, mutta varovainen saa olla.
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003

Coastside

http://www.skootterini.com/foorumi/index.php?topic=2144.msg54185#msg54185
Asia on taiteilua riittävän tehon ja muovin sulamisen välttämisen välillä. Naarmujen syvyys määrää työn määrän tai tavat, joista hiomapaperi on tehokas varoen  koska sillä voi saada uria aikaan joiden korjaus  vaatii lisää hiontaa. Sen tuottama tasaisen himmeä pinta on kuitenkin varma pohja lähteä tahnan kanssa kiillottamaan. Jos muovi on pinnoitettu naarmuja vähentävällä muovilla, on sen kiillotus mahdotonta.

Hiovalla vahalla voi saada hyvän tuloksen  myös varsinkin maalipintaan, mutta linssien hionnassa se vaha on turhaa.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

mopo305

Lainaus käyttäjältä: Partanen - 22.05.12 - klo:23:46
Fareclat ovat maalipinnan hiontaan tarkoitettuja käsitääkseni. Ja silloinkin riskinä on pinnan palaminen, jos tekijä ei tiedä mitä tekee. Ellet ole itse varsinaisesti kokeillut (?), on kyseenalaista neuvoa muitakaan kokeilemaan. Varsinkaan koneellisesti.

Mullakin on hyviä kokemuksia Fareclasta, mutta en silti käskisi sitä äkäisten hymiöiden kanssa ketään käyttämään.  :) Voi se silti toimia, mutta varovainen saa olla.
Minä, ajelen kirkkaalla mittaritaululla. Teiää näkemys, minulla kokemus, piste.
......näin teemme, rahat juomme, ja kävelemme kotiin.

Partanen

Onhan keskustelupalstalla lupa keskustella asioista, siksi palstat ovat olemassa. Siinä oikein suuttuminen auta, kun rupatellaan.  ;) Joku saattaa toki vaatia, tai etsiä absoluuttista totuutta palstoilta, mutta silloin ollaan jo väärällä tiellä. Ajatuksia ja ideoitahan täällä vaihdellaan. Vastuu aina lukijalla.
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003

mopo305

Ei mua saa suuttumaan, jos mua meinaat. Ostin joku vuosi tuon 3M kiilloitustus/hioma aine purkin 1ltr, sillä on hiottuu nyt muutama auto, auton muovisia lampun laseja, muutama skopan malipinta, mittareita, aurinkolaseja, ym. aina vain riittää. Ja kaikki on ruvennut kiiltämään, ja mikään ei ole mennyt piloille,  tais maksaa aikoinaan 30e. Keskustelu jatkukoon, moi
......näin teemme, rahat juomme, ja kävelemme kotiin.