Tuo täydellinen huoltohistoria sisältää vain ja ainoastaan hultoliikkeiden leimat ajallaan ko. kulkineen huoltovihossa. Mitä noissa huolloissa sitten on ikinä tehtykään, onko edes maahantuojan virallista huolto-ohjelmaa noudatettu, onkin jo ihan kokonaan toinen asia, siitä tehdystä huollosta kun ei yleensä kulkineen historiaan jää mitään muuta kuin tuo huoltovihon leima, ne tehdyn työn kuitit yms. kun useimmiten katoaa jo heti seuraavassa omistajavaihdoksessa 
Esim. tämä nykyinen moponi on 91tkm ajettu ja tuosta huoltovihostakaan ei ole enää niin harmaintakaan aavistusta. Kuitenkin moottorin käynti ja suoritettu koeajo paikanpäällä sai itseni vakuuttuneeksi ja kaupat syntyivät. Tokihan tuossa on hiukan sitä nykerettävää, kuten käytetyissä enempi ajetuissa useimmiten on, mutta ihan on kaikki sellaista minkä pystyy itsekin tekemään ja näin pysyy se pienen nykyertämisenkin viehätys yllä 
Ilmeisesti tarkoitit asiaa noin yleisesti vai juuri tätä yksilöä ?
Noinhan tuo huolto-dokumentaatio useimmiten on. Mutta tässä tapauksessa LUULISI että olisi enemmän näyttöä tehdyista töistä.
Lainaus Nettimotosta: " 1-OMISTAJA, TÄYDELLINEN HUOLTO HISTORIA ! MEILTÄ MYYTY JA HUOLLETTU KOKO AJAN"
Nykyisen Burgerini ostossa painoi paljon skodun koko elinajan huoltohistoria kaikkine lisätöineen, (kaikista kuitit ja työerittelyt) kuin myös talvisäilytys lisätöineen.
Tiedän että moni ostaja ja ammattimyyjäkään ei anna näille juurikaan arvoa mutta yhdistettynä ajoneuvon tutkimiseen ne kertoi ainakin mulle sen että omistajat (2) on olleet valmiit joka vuosi huollattamaan/säilyttämään pyöränsä merkkiliikkeessä siitäkin huolimatta että homma maksoi maltaita.
Useinhan tuo huollon laiminlyönti johtuu joko nuukailusta tai rahan puutteesta, tosin joskus myös tietämättömyydestä,välinpitämättömyydestä tai peukalon sijainnista