Ei tälläi kavereitten kesken tarvi mitään vannoa

Mutta turhaanko siis olen vaihtanut suuren määrän,
yksisylistereisten palaneita pakoventtiileitä.
Monessakaan ei ole ollut selkeää reikää, vaan on käynyt niin kuumana,
että lautanen on taipunut, ja lopettanut kanavansa sulkemisen, siis venttiili on "palanut"
Ja kun venttiili ei sulkeudu, happipitoisuus lisääntyy, ja nostaa venttilin lämpöjä.
Tosin ei tuohon reiän palamiseenkaan tarvita kuin pieni pala karstaa, ja kymmenen sekuntia aikaa.
j
walkin sanoissa piilee suuri viisaus, nestejäähyssä venttiilit laajenee kantta nopeammin.
Paitsi maltillisen käyttäjän tapauksessa, jossa konetta esilämmitetään ennen suurta kuormitusta.
Mutta sum summarum, toisilla palaa venttiileitä, ja toisilla ei.
Ehkä sittenkin suurin syyllinen on (hetimullekaikkitänne) tai nykyiset polttoaineet.
Tosin tuo gts300 toimii niin limiiteillään, että omistaja vois hiukan tinkiä vaatimuksistaan moottoritie nopeudesta.