Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Aprilia sr 50 factory "KISAOHJELMA"

Aloittaja Peetu, 03.05.16 - klo:22:05

« edellinen - seuraava »

Peetu

Vinkkiä mistä saa päivitettyä Factoryn kisaohjelman.

EDIT:

Kisaohjelmaa vailla vieläkin?

Coastside

En tiedä mutta sattui silmiin käyrä joka kertoi tehon kousevan 15 %.  Jos ei virittele muuten.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

konenikkari

Lainaus käyttäjältä: Coastside - 20.08.17 - klo:18:31
En tiedä mutta sattui silmiin käyrä joka kertoi tehon kousevan 15 %.  Jos ei virittele muuten.

Aivan totta teho nousee 15% ja käyttöikä lyhenee 45%  ::)
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Peetu

Kyllähän se varmaan kuluttaa moottoria enemmän. Tota olen kanssa miettinyt että prikka kiinni, lyhentää moottorin käyttöikää myös.

kani

"Kisaohjelma" on se "development mode" eli sellainen miksikä skootteri alunperin tehtiin ennen kun siihen laitettiin ohjelmalliset rajoitukset eli kuristettiin. Parhaiten nämä toimii ilman rajoittimia kuten kaasarivehkeetkin.

Sattuuko jollain forumilaisella olemaan gameboy settiä??

Coastside

Kierrosrajoitin säätää kulumista. Rikkaampi seos ei niin paljoa vaikuta.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Nobody

Aika vanha keskutelu mutta tietääkö kukaan monen vuoden mietinnän jälkeen mistä saa päivitettyä Factoryn kisaohjelman.

Coastside

NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Nobody

Mikä tuon linkin tarkoitus oli? Vastausta kysymykseen siellä ei ollut.

Coastside

Jos en löytänyt tuoreempaa noista ohjelmista niin niitä ei ole. Voit etsiä vaikka noilla kilpailevan ja kysyä.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

joni_k

palstalaisella nimimerkki eki mun mielestä oli kisaohjelma? ei nyt montaa vuotta aikaa tästä.

mopotinx3

Kaikilla jälleenmyyjillä on se laite huollon käytössä, joten pitää kysyä niiltä.  Ymmärrettävästi he eivät halua kenenkään tietoon, että juuri heidän liikkeessään viritetään laittomasti mopoja.  Pahin tilanne olisi, jos skootterini-palstalle tulisi tieto, että tästä liikkeestä saa kisaohjelman.
Aprilia Sportcity One 50 4t

Nobody

#12
Onko tuo pelkkää arvailua vai onko tietoa takana. Olisko tieto yhtä paha jos selviäsi että joku liike myy viritysosia skoottereihin

Coastside

Eki harrasti ruiskuja ja sporttisena 70+ kertoi  jokunen kk sitten että mopossa on kisa-ohjelma ja pian mopo ei kulkenutkaan. Hae Eki nimimerkin kirjoitukset.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Eki

#14
Lainaus käyttäjältä: Coastside - 10.06.21 - klo:08:15
Eki harrasti ruiskuja ja sporttisena 70+ kertoi  jokunen kk sitten että mopossa on kisa-ohjelma ja pian mopo ei kulkenutkaan. Hae Eki nimimerkin kirjoitukset.
"Sporttisella" 100+ vaarilla ei ole kyseistä laitetta eikä ohjelmaa, kaveri kenellä on, ei ohjelma käy eikä käy liitinkään Apikkaan, tämä 100v ukko etsii jälleen skodea itselleen, käykääpä tsekkaamassa täältä osto/myyntipalsta ja myykää viritelmät mulle, no yksi hyvä riittää, rahnat kouraan kättelyssä sekä nouto myös "jumalan" seläntakaakin onnistuu ihan ajamalla kotia Hyvinkäälle. Ei se kisaohjelma minulla rikkonut mitään, skodesta meni vesipumppu ja vaihdettaessa se ropelli mikä kierrättää jäähdytysnestettä irtosi akselistaan ja täällä ei pysty lohkoa avaamaan, tämä on ihmisten asumiseen tarkoitettu kerrostalo eikä moottoriremontteihin, möin sen kaverille kellä oma autotalli, osaaminen sekä laitteet sun muut työkalut, korjannut ja myynyt eteenpäin ajat sitten.
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.