Merkkikohtainen moposkootterikeskustelu > Suzuki

Suzuki Address 50 käyntihäiriö

(1/2) > >>

Jalmari:
Eli Suzuki Address -95 2-tahti.Ostin n.2kk sitten.Toimi hyvin.Kulki n.50-55km/h
Nyt vikana,ettei kestä kierroksia.Epäilin ilmavuotoa kaasarissa/kaulassa.Kaasari ja kaula poistettu jo neljä kertaa.Puhdistettu ja paikoilleen tiivistesilikonin kanssa.
Lähtee hyvin käymään ja antaa ajaa n.35-40km/h jolloin hyytyy.Kaasua vähentämällä taas pelittää.
Imukaulassa 3 läppää,jotka mielestäni Ok.
Pakoputki oli tukossa aiheuttaen yllätys yllätys vedon pätkimisen.Sekin nyt putsattu/poltettu.
Missä tässä on CDI-boksi?Ei ainakaan liki akkua.Tätä on toki hieman korjailtu kaatumisien takia.Esim erillinen pohjalevy,jonka alla akku lappeellaan.
Vinkkejä voisiko johtua virtapuolelta nuo kierrosvaivat.
Seuraava kaasarin irroitus,niin nostan luistinneulaa,vaikka ei tuo varmaan itekseen ole alaspäinkään mennyt.Sylinteri porattu viime kesänä+uusi mäntä

leze223:
Laita nyt aluksi uusi tulppa paikalleen. Noi viat voi poistua sillä jo.

Jalmari:
Niin,unohtui mainita,että on uusi tulppa.Sama vaiva.Puola on uusittu myöskin(joskin myyjän toimesta,koska vanha tuli mukana).
Kipinä vaikuttaa hyvältä.
Testattu bensahana.Kun imee alipaineletkusta,bensaa tulee.Imeä vaan pitää mielestäni enemmän,kuin kaasarin liittimessä oleva alipaine.Mielestäni pirun heikko,kun kokeilee sormin koneen käydessä.
Tietenkin vois ohittaa bensahanan ja kokeilla suoraan,saisiko sitten paremmin ainetta.
Kaasaria putsattu paineilmalla ja kaikki mahdolliset suuttimet avattu/puhdistettu useampaan kertaan.
Kaasarin irroituksessa on se kaasuvaijerin kiinnitys siihen luistinkoteloon on hieman haastava vaan päivittäin tehtäväksi.

Samppa:
Automaattihanat ovat kulutustavaraa, jotka varmasti laukeavat jossakin vaiheessa.

Onko tossa nyt niin, että silloin kun käy ryypyn kanssa niin toimii hyvin ja kun ryyppy lähtee pois päältä niin ei enää toimi? Onko vaiva pahenutunut, kun kelit ovat kylmenneet? Jos tukit aavistuksen ilmansaantia, niin pelaako paremmin?

Minkävärinen on tulppa ajolenkin jälkeen?

konenikkari:
Nykyisin "puhdas" ja avarampi pakoputki saattaa vaatia isomman suuttimen.
Hommaa voi kokeilla, samppaa kompaten, sulkemalla ilmansaantia esim 30%.
Ja kuin myös samppaa kompaten, mikä on tulpan väri.
(Taidan saada jo kohta piankin komppi..kit..eiku lausujan paikan  8))
Jos ilmanputsari kotelosta on poistettu kureja, pistä takaisin.
Onko varmaa, ettei pakoputki mennyt entistä enemmän
tukkoon putsauksen/polton yhteydessä.
Kaikki nuo tekee samaa, tukkoinen pakoputki
ja liian pieni suutin/liiallinen ilmamäärä,
mopo ei siedä täysikaasua.
Jos pakoputki on tukossa, ei ilmamäärän vähentäminen vaikuta mitenkään.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta