Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kymco Xsitting 500 volahtaa

Aloittaja mesemies49, 13.06.12 - klo:13:54

« edellinen - seuraava »

mesemies49

Olisko kenellä tietoa mikä se hiukan volisee liikkeelle lähdettäessä variaattorista?Aukaisin kopan hihna oli ok eikä ollut päälisinpuolin yhtään pölyä paitsi hiukan niinkuin hiili mustaa pölyä laakerin luona,mutta tämä mulla jo toinen kymso,jossa kopassa oleva laakjeri väljä sisäkoolista.Tässä vehkeessä oli jo laakerin sisäkooli muuttanu hiukan väriä niin myös variattorin päässä oleva akselin pää(holkki) oli myös käynyt lämpöisenä väriä vaihtanut,eli ei aina pyöri laakerista vaan vika välistä.Ihmettelen asiaa edelleen minusta laakerin pitäis pyöriä kuulista,näin ei näytä olevan kymcossa ;D ;D.

Partanen

#1
Kytkinhän se taitaa olla, kuten tässä ketjussa on päätelty: http://www.skootterini.com/foorumi/index.php?topic=3713.0

Lisäys klo 14.21: ei tainnut täysin vieras viestiketju olla sinullekaan?
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003

Kymco

#2
 :P
Kymco Visa R50
Yamaha Majesty 400

kaahonen

Joo sama ääni itellä, mutta kuten todettu niin kyseessä taitaa olla ominaisuus. Puhdistus ja hionta auttoi vähäksi aikaa. Ääni ei aina ole havaittavissa. Isommalla kuormalla en ole tätä havainnut. Jos ois tosi rikas voisi ostaa uuden kytkimen, mutta kun ei niin ei.
Ei mopolla mahottomia

mesemies49

Lainaus käyttäjältä: kaahonen - 14.06.12 - klo:12:43
Joo sama ääni itellä, mutta kuten todettu niin kyseessä taitaa olla ominaisuus. Puhdistus ja hionta auttoi vähäksi aikaa. Ääni ei aina ole havaittavissa. Isommalla kuormalla en ole tätä havainnut. Jos ois tosi rikas voisi ostaa uuden kytkimen, mutta kun ei niin ei.
No jaa sekin volahtelis hetken päästä,eli mennään näin,jos olis enemmän käyttöä,mutta harrastuspeli mulla,niin olis joku muu merkki luulisin,ehkä Italialainen.

kaahonen

Voiskohan tuolla volahtelu äänellä olla jotain tekemistä tuon väljän laakerin kanssa, siis se mikä on siinä varikopassa?
Ei mopolla mahottomia


kaahonen

Saattas olla. Mikäs kieli kyseessä? Pitääköhän noiden reikien olla täysin symmetrisesti?
Ei mopolla mahottomia

pekpel

Lainaus käyttäjältä: kaahonen - 26.06.12 - klo:21:12
Saattas olla. Mikäs kieli kyseessä? Pitääköhän noiden reikien olla täysin symmetrisesti?
Italiaa on.. Ja Googlen kääntäjällä se eka viesti suomennettuna:

Ciao a tutti , spero di aver risolto il problema del muggito e vibrazione frizione con questa modifica allego le foto , per ora il problema e' sparito
parte senza strappi o rumori strani ora devo vedere quanti km riesco a fare senza che il problemi si ripresenti.
Tenete presente che i fori non sono stati fatti a mano,ma li ho eseguiti con un criterio preciso costruendomi una maschera di foratura disegnata da me a cad forata su fresatrice con divisore e poi riscontrato il bilanciamento su apposito albero. Logicamente lavoro in un officina attrezzata dove vi sono anche macchine cnc. Non è che te lo puoi fare nel garage di casa.Volevo inoltre precisare, che una funzione importante dei fori è il crearsi di spigoli che aumentano il grip con i ferodi frizione e l'evaquazione della sua polvere ,che nelle campane tradizionali ristagna all'interno partecipando ampiamente all'inconveniente da noi denunciato.A mio avviso,dato che utilizzo lo scooter anche in caso di pioggia,le feritoie nel carter sarebbero un grosso problema.



Hei kaikki, toivottavasti ovat ratkaisseet ongelman kitkaa ja tärinää palje liittää kuvia tämän muutoksen, sillä nyt ongelma "katosi
osa repimättä tai outoa ääntä nyt näen, kuinka monta kilometriä voin tehdä ilman ongelmia toistuisi.
Muista, että reikiä ei tehdä käsin, mutta olen saanut olla erityinen peruste costruendomi porausmallin suunnittelema minua kussakin rei'itetty tehtaan jakajalla ja sitten löytyi sopiva tasapaino puun. Ilmeisesti toimivat täysin varustettu työpaja, jossa on koneita cnc. Ei niin, että voit tehdä sen autotallissa casa.Volevo selventää myös, että tärkeä tehtävä reiät on esiintyminen reunat lisäävät kahva kytkin vuoria, ja evakuointi sen pölyä, joka pysähtyy ja kelloja perinteisiin "osallistuu täysimääräisesti sisäisiä häiriöitä meiltä denunciato.A mielestäni, koska käytän skootteri jos sade, rakoja koteloon olisi iso ongelma.






En ole oikeassa, mutta en väärässäkään..

mesemies49

Eipä taida kannattaa mennä porailee itse suin päin tasapainotus juttu. ;D



lehtijussi

Niin saakos tollasia valmiinakin... Naraku ja Ruima tuotetemerkillä :o
http://www.kymcoforum.com/index.php?topic=6940.0

kaahonen

Ilmoittele jos löydät xcitingin sopivan kellon jostain.
Ei mopolla mahottomia

kaahonen

Tänään vaihdoin uudet orgis varin painot. Samalla vaihdoin sen holkin taka-akslista, joka menee sinne kopan laakerin sisään. Katsotaan onko vaikutusta volahteluun. Tosin viime aikoina volahtelua ei ole muutenkaan ollut.

Ei mopolla mahottomia

mesemies49

Nyt löytyi konsti volahtamiseen,vähän fyrkkää ja vaihto Aprillia Atlantig 300I vm.2011. :)
Kyllähän täytyy uskoo missä maassa on Skootterin juuret,Ihan eri luokkaa kaikin puolin Kymcoon verrattaessa.

lehtijussi

Lainaus käyttäjältä: mesemies49 - 02.08.12 - klo:15:09
Nyt löytyi konsti volahtamiseen,vähän fyrkkää ja vaihto Aprillia Atlantig 300I vm.2011. :)
Kyllähän täytyy uskoo missä maassa on Skootterin juuret,Ihan eri luokkaa kaikin puolin Kymcoon verrattaessa.

Onneks olkoon hienosta skootterista! :)

Itselleni riittää vallan mainiosti Xcitingi - Burgmannin jälkeen 8)