Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

yamaha bws ei kiihdy eikä kulje kunnolla

Aloittaja Lumiaura, 18.01.20 - klo:19:22

« edellinen - seuraava »

Lumiaura

no mä tein putken kylkeen nyt aluksi vaan aukon, pitäiskö katti olla siinä liitoskohdassa kun alkukäyrä isontuu paisariksi?

tapiovuorent

Riippuu täysin vaimentajan rakenteesta. Yamahasta ei ole kokemusta , mutta esim. Peugeot speedfigt 2:ssa.
jossa "katista" oli irronnut osia , niin vaimentajan joutui pilkkomaan niin , että sitä ei enää kannattanut hitsailla kasaan.

joni_k

fiksuin tapa on vissiin hitsaussaumoista aukaista koko vaimenninhässäkkä halki. purkuvaiheen osaisin mutta se kasaan hitsaaminen ois mulle haasteellinen. puikolla turaisin niin ois puol putkea palanutta reikää täynnä ja vuotais joka saumasta ;D

Lumiaura

vissiin senverran vanha mopo ettei tossa kattia ole, mutta karstaa ja sontaa oli kyllä senkin edestä, kuumailmapuhaltimella poltin pois ja huomenna pääsee koittamaan saako hitsattua kasaan ;D

konenikkari

#19
Vieläkö BWS:ää myydään uutena.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)


Lumiaura


A_sentaja

Lainaus käyttäjältä: Lumiaura - 26.01.20 - klo:00:52
mun bws 99 vuosimallia :D

99 vuosimallin enskamopoissa oli jo tuohon aikaan katalysaattori. Parhaiten sen erotti hitsipisteistä loppuhuilin ja paisarin päässä, tiesi mistä kohtaa putki kannatti katkaista... ;)
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi...

Lumiaura

Putki kasassa nyt mutta mopo ei enää käynnisty, tulppa kyllä kastuu ja ilmaakin saa hyvin ilman putsaria ja hyvä kipinä, mutta käyntiin ei lähe eikä edes muistaakseni luvannut kun laittoi bensaa tulpanreijästä

Coastside

Tulppa ei normaalisti kastu. Kokeile vielä toisella tulpalla.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Mökkelö

Vastapaineen putkessa pitää olla kohdallaan 2-tahdissa.

Lumiaura

No putki on kyllä tiivis, katsoin toisella tulpalla kipinää niin kipinä on sellainen enemmän kellertävä kun sininen, vaikuttaisko toi paljon?

Coastside

Voi olla liian heikko kipinä. Sen pitää olla sinivalkoinen.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

konenikkari

#28
Ota tulpanhattu irti, ja kokeile sitä kipinää, pelkästä johdosta,
pitää tulla 4--6mm pitkää sähkönsinistä ketunhäntää  ;)
PS. polkaisemalla tulee parempi kipinä kuin startilla pyörittämällä.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Lumiaura

tulpasta johtui, testasin vaan toisia tulppia joista kuvittelin että toimii, mutta ihan uudella tulpalla heti lähti käyntiin