Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kuinka teillä rek.ote kulkee mukana?

Aloittaja ama322, 02.06.08 - klo:10:46

« edellinen - seuraava »

ama322

Eli taas mopoiän saavuttaneena heräsi kysymys miten se A4:sen kokoinen lappu liikkuu mukana?
Jos sen taittaa kukaroon niin on se jonkun ajan päästä varmaan surkea näky :(.

Laminointia olen miettinyt, mutta saakohan se taittaa puoliksi ennen laminointia?

Kertokaa tavoistanne ja onko yleensä poliisit kyselleet em. paperia?

Samppa

Täytyy kyllä myöntää, että harvemmin kulkee mukana. Skootteriin sitä ei uskalla jättää ja ajovarustus yms. saattaa vaihtua useinkin, joten taskuissa sitä on turha säilyttää.
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

Symisti

Mulla rekisteriote on minigrip pussissa taiteltuna ns.hansikaslokerossa. Ja hyvin on sailynyt kun on vesitiivis se lokerokin.
En kylla tieda onko kaikissa skoottereissa lukollista lokeroa siina polvien kohdalla mittariston alla?  :)

Coastside

Satulan alle teipattuna muovipussissa. Aina mukana ja kestää.
Idioottimaisen suuri muuten. Korttikoko riittäisi ja sekin muvia.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Pätmän

Mulla on sellanen Fordin huoltokirjalle yms. asiapapereille tarkoitettu kankainen kansio, siellä rek.ote taitettuna. Kansio on just sopivan kokoinen mopon avonaiseen "hanskakoteloon", kunhan ei unohda sitä siihen. Silloin kun reppu selässä, niin kansio kulkee repussa mukana.

Hemmo

Katsastusaseman antamassa muovizydeemissä satulan alla.

openflow

Rosvot kun kävi skootterilla sen jälkeen en ole papereita satulan alla säilyttänyt.

Kävi pikku vahinko konetta purettaessa. paperit oli muovi kipossa ,jossa sattui olemaan litran öljypullo... muutaman viikon öljyssä lionnutta paperia löytyy. Teksistä saa selvää kun tarkasti katsoo. Paperi meni niin huonoon kuntoon ettei sitä  voi mukana kuljetella.

Valokopio alkuperäisestä löytyy. se saa luvan kelvata ja sekin mukana satunnaisesti.

Palexd

Katsastusasemalta ostin eurolla sellaisen muovitaskun rek. otteelle, jos lähden skootterilla johonkin nii laitan sen penkin alle.
MYYDÃ,,Ã,,N TAI VAIHDETAAN HYVÃ,, MBK NITRO MOPOSKOOTTERI, http://www.skootterini.com/foorumi/index.php?topic=661.msg8308#msg8308

Juha

Lainaus käyttäjältä: Hemmo - 02.06.08 - klo:12:20
Katsastusaseman antamassa muovizydeemissä satulan alla.
Omaani pidin kaksi vuotta tuollein ja siirsimpä sen lompakkoon, kun siitä vielä pystyi saamaan selvää.

nelitahti

omaa säilytän muovitaskussa ja on ok säilyny
Ã,,kkiäkös tässä kauan menee kun mopolla ajelen...

Spede

Muovitaskussa penkin alla. Tietenkin vain sitä osaa mikä on pakollinen olla ajossa mukana.
Jos joku sen rekisteriotteen vie niin ei se 10 e niin kauheesti ole ja kun satulalokero on vielä lukittu niin tuskin :)

Irkku

Mulla se on satulan alla ja katsastuksesta saadussa muovitaskussa eli taiteltuna siinä kertaalleen. Talven se oli mulla sisällä mutt taas kesän tullen laitoin satuan alle, kuivana on pysynyt.

FrozenCorpse

Kävin hakee uuden rek. otteen kun entinen katos ja säilytän sitä siinä muovitaskussa satulan alla..
"Frozen. Sä olet kyllä pessimistisin foorumilainen.  :o "

Jonna

Mulla on kanssa muovitaskussa satulan alla kaiken roinan alla.

Partanen

Mulla on se katsastuskonttorilta saatava muovitasku käytössä. Siihen kun ei käsittääkseni tartu se rekisteriotteessa käytettävä muste, kuten tavalliseen muoviin tarttuu. Muovitasku on sitten teipattuna ilmastointiteipillä penkin alle. Siellä on pysynyt hyvin tallessa.

Taitaa olla varma sakko, jos otetta ei pidä ajossa mukana? Tai jos se on poliisin mielestä lukukelvoton. Uudenhan saa helposti konttorilta.

Eikai rosvotkaan teknisestä osasta mitään hyödy. Ilmoitusosaa ei kannata tietenkään mopossa pitää, sillä sen avulla rosvon on helppo myydä mopo eteenpäin.
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003