Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Vakuutusmaksu, yhtiöiden vertailua

Aloittaja Tiina89, 27.04.07 - klo:16:15

« edellinen - seuraava »

sarisusanna54

Mulla on tuohon Znen50Qt-11 vm 2017 vakuutusmaksu 211,33,-/vuosi, tuossa OP-Pohjolassa.

oskuk

Popissa ollut Vespa pitkään, mutta vaimo oli katsovinaan että OP-pohjola tarjosi halvemalla, metkaa ja Autoon poppi halvempi. Minulla oli aivan päinvastainen käsitys!

Samppa

Noista omista Vespoista toi GT200 on jostakin syystä Ifissä kaikista halvin, vaikka kaikki muut sitten Popissa tai Pohjolassa. Yksi mopo on myös lähitapiolassa.
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

Eki

Halvin itselle ollut selkeästi pohjola.
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 26 vuoden aikana.

Takaveto

Lainaus käyttäjältä: oskuk - 09.03.23 - klo:14:50Popissa ollut Vespa pitkään, mutta vaimo oli katsovinaan että OP-pohjola tarjosi halvemalla, metkaa ja Autoon poppi halvempi. Minulla oli aivan päinvastainen käsitys!
Joo POP oli kalliimpi prätkällekin. Tarjous loppuu niin on pakko vaihtaa pois. POPin hinnat nousee vielä lisää kun omistuspohja muuttui...myyty Lähi-Tapiolalle
Autot tehdään Saksassa. Moottoripyörät tehdään Japanissa. Mopot tehtiin Suomessa. Skootterit tehtiin Italiassa. KUNNOLLISET KUSKIT JA AJAJAT TEHDÄÄN SUOMESSA. Muualla ruiskitaan alulle vain jonkin sortin kuljettajia.

tex-

Minun kokemukseni eri vakuutusyhtiöistä rajoittuu säännölliseen kilpailutukseen.
Minun kaikki vakuutukseni on IF:ssä.
Minua on lähestynyt Tapiola, Fennia ja viimeisimpänä Pohjantähti.
Tapiola ei ole pystynyt tarjoamaan mitään järkevää. Viimeisen kerran jälkeen asiamies pyysi etten enää tulisi.
Fenniasta asiamies soitti ennen tapaamista, että ei ole mitään järkeä tulla käymään kuultuaan mitä minulla on vakuutettavana.
Pohjantähti oli viimeisin ja heidän tarjouksensa oli kohtuullisen lähellä IFin pakettia, muttei kuitenkaan riittävän lähellä.
Minulla on vakuutettuna skootterini lisäksi myös harrasteautoni VW Golf GTI -86, käyttöautoni, kotivakuutus yms
Jos on paljon kalustoa, kannattaa etukäteen kertoa mitä on omistuksessa. Säästyy turhilta kilpailutuksilta.
PS minusta tämä vakuutusmaksu osio voisi olla jossain muualla kuin moposkootteri puolella.
Honda PCX -17
ex Honda Lead

Maraboy76

OP=pohjolan vakuutus 230e vuosi uusimaa aikuinen 50cc

konenikkari

"Verotus kevenee ja vakuutusmaksut laskee"
 ::)
Lähi-Tapiola ostaa osake-enemmistön Suomen vahinkovakuutus -yhtiöstä
Kilpailu- ja kuluttajavirasto sekä Finanssivalvonta ovat hyväksyneet yrityskaupan, jossa Lähi-Tapiola ostaa osake-enemmistön Suomen vahinkovakuutus -yhtiöstä, kertoo Lähi-Tapiola tiedotteessaan.
Lähi-Tapiola ostaa 70 prosentin enemmistöosuuden POP-pankki -ryhmältä.
Suomen vahinkovakuutuksesta tulee kaupan hyväksynnän myötä osa Lähi-Tapiola-ryhmää. Yhtiö kuitenkin jatkaa itsenäisenä yhtiönä.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)